obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
TV App doet het niet
pjhoomans
Sinds ik mijn modem met draadloze router heb vervangen door de nieuwe wifi modem Ubee EVW3200 kan ik niet meer tv kijken op mijn iPhone en ipad. De app op zich doet het wel, maar zodra ik op tv kijken klik krijg ik de melding dat tv kijken momenteel niet beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ook komt er vaak de melding; Server fout, time-out van het verzoek. Dit gaat nu al bijna 3 maanden zo. Heb al meerdere medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad en vanalles geprobeerd met de instellingen van de modem, maar niets hielp. Zat ik gister bij de buren en logde op hun wifi in, wat denk je? Deed mijn ziggo tv app opeens prima!! Moet dus wel aan mijn modem liggen. Wie oh wie heeft hier eerder mee te maken gehad en/of weet hoe ie mij kan helpen.
Heb met name voor het tv kijken op de ipad een iPad gekocht :-(

Groet,
Peter
 
kobus1960
Indien internet op de apparaten wel goed werkt.
Apps GEHEEL verwijderen, opnieuw installeren, opnieuw inloggen.
Dat zou de truc moeten zijn.
 
pjhoomans
Dat heb ik denk ik al wel 10x gedaan. Helemaal niets!

Quote

kobus1960 schreef:

Indien internet op de apparaten wel goed werkt.
Apps GEHEEL verwijderen, opnieuw installeren, opnieuw inloggen.
Dat zou de truc moeten zijn.
 
kobus1960
Oke, dat had je er niet bij gezegd.
Werken de overige WiFi dingen zoals internet en Cloud wel?

Aanvullende, ben je wel ingelogd met je mijnziggo account?
Als je op deze site je postcode invult zijn er nogal wat storingen.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/
 
pjhoomans
Ja ben ingelogd met eigen ziggo account. Dit probleem heb ik al zo'n 3 maanden en bij de buren doet ie het wel. Het is dus geen algemene ziggo storing. Het moet aan mijn modem liggen alleen heb ik geen verstand van die dingen :-(
 
Undertaker
Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
briolet

Quote

Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!

Maar zo'n jailbreak is toch niet plots verdwenen als je naar de buren loopt. Think

Je zou eens in de Ubee settings de firewall tijdelijk geheel uit kunnen zetten. Misschien at die iets blokkeert. Maar als dat nog steeds de standaard settings zijn, zal het niet mogen uitmaken. Anders had 99% van de Ubee gebruikers dit probleem.
Gewijzigd door briolet op 09-02-2013 14:07
 
pjhoomans

Quote

briolet schreef:

Quote

Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!

Maar zo'n jailbreak is toch niet plots verdwenen als je naar de buren loopt. Think



Hehe klopt Wink
Tv app doet het hierbij mijn ouders ook niet terwijl ook zij ziggo all in 1 hebben. Weird...Helpless
 
Black Tiger

Quote

Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!

Oh da's nieuw voor mij. Waarom zou die app dan blokkeren?
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker

Quote

Black Tiger schreef:

Quote

Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!

Oh da's nieuw voor mij. Waarom zou die app dan blokkeren?

Dan konden ze de kwaliteit van de app niet garanderen las ik in een mail ergens.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV App doet het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie