obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Klacht klantenservice ziggo
francisca72
Helaas ben ik vandaag geconfronteerd met de slechte klantenservice van Ziggo. In juni 2012 heb ik het plus pakket van Ziggo aangeschaft. Een paar dagen geleden bleek de afstandsbediening niet te werken. Ik ging er vanuit dat het aan de batterijen lag dus nieuwe batterijen aangeschaft. Helaas bleek het probleem niet verholpen. Vervolgens een nieuwe afstandsbediening aangeschaft. Deze werkte vervolgens een uur en daarna wederom niets. Vanmorgen heb ik contact met Ziggo opgenomen. Probleem ligt waarschijnlijk bij de receiver. Ik werd verteld dat deze niet op voorraad zijn wat ik op zich al bijzonder vind. Waarschijnlijk wel voor nieuwe klanten, echter bestaande klanten moeten maar wachten. De receiver kan ik ter reparatie aanleveren, echter dit neemt volgens de klantenservice zeker twee weken in beslag. Op mijn vraag of er voor de tussentijds een vervangend apparaat wordt geleverd is het antwoord nee. De reden hiervoor zou zijn dat in het verleden vervangende apparaten niet altijd werden geretourneerd. Een reden die wat mij betreft kant noch wal raakt. Ik betaal immers voor een abonnement en kan vervolgens twee weken geen gebruik maken van dit abonnement. Daarbij heb ik kosten gemaakt (batterijen en afstandsbediening).

Ik ga niet akkoord met deze gang van zaken en ik verzoek Ziggo dringend om zich aan de verplichtingen conform de overeenkomst te houden. Door mij twee weken te onthouden van een product terwijl ik hier wel voor betaal blijft Ziggo mijns inziens in gebreke. Als oplossing stel ik voor dat ik gedurende de reparatie een vervangende receiver wordt geleverd en dat de door mij reeds gemaakte kosten worden vergoed.
 
kobus1960
@Fransicsa, dit is een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
Geen vaste binding, al lezen hier wel medewerkers van Ziggo mee.
Ook bieden zij geregeld oplossingen, echter dat is geen garantie.

Wanneer Webcare meeleest zullen zijn u om PB vragen met uw
gegevens en vervolgens actie ondernemen, indien dat mogelijk is.

Verder lijkt het mij handig om de Ziggo procedure te volgen.
Anders gaat die alleen maar langer duren, je kunt overigens wel
analoog TV kijken, even de antennekabel in de TV stoppen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht klantenservice ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Onbeschofte klantenservice Klacht over Ziggo : 2 27-06-2021
Advertentie