obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)
MHA
Wat een bagger service van Webcare.

Sinds de laatste IP wijziging heb ik wat problemen met blokkades op individuele websites. Ik heb webcare verzocht om een nieuw IP. Mijn werd toegezegt dat ik die na 6 dagen automatisch zou krijgen. Ik dus wachten.

Toen ik na 8 dagen nog geen nieuw IP had maar weer eens contact opgenomen. Blijken ze dit niet eens te kunnen (nieuw IP uitdelen). Moet ik nu echt overstappen naar een andere provider om een nieuw IP te krijgen? Of kan ik zelf iets doen? (Ubee modem)
 
BMP
Ik zet je probleem door aan webcare hier op de site, wellicht kom je dan verder Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
veloci
Ziggo heeft geen statische ip adressen, je krijgt automatisch een IP adres als je modem aanmeld op het netwerk van ziggo. Ik weet alleen niet hoelang een modem het dynamische IP nummer vasthoud, dus je zou het modem voor een tijdje van de stroom af kunnen halen. probeer eerst 1 minuut, 5 minuten, 15 minuten, of anders tijdens het slapen het modem uit te laten. Dus dan zou je de volgende ochtend bij het aanzetten van het modem een ander IP nummer moeten hebben.
Mischien is er een andere manier, maar dit lijkt mij de meest simpele oplossing die iedereen kan uitvoeren.
 
MHA
Thanks, heb hem al bijna 20 uur uit gehad...
 
kobus1960
Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)

Tja, of Webare nu nog reageert?
 
MHA

Quote

kobus1960 schreef:

Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)

Tja, of Webare nu nog reageert?


want? Gezien dit tijdstip? verwacht ik ook niet hoor Smile
 
veloci
Probleem is, dat het ip adres terug komt als je het modem aanzet, tenzij iemand anders het IP adres heeft ingenomen. Dan krijg je wel een ander IP nummer.
 
Zippo
Als je achter de ubee nog een eigen router hebt zitten kijk dan eens in de config van de router. Daar kun je vaak een "eigen" macadres instellen. Na veranderen van macadres krijg je vaak ook een ander ip.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MHA
Thanks Zippo, maar het is de Ubee met router er in. Mac spoof functie haalt ook niks uit.
 
Monteur_kees
Stuur middels een pb je postcode en huisnummer
Dan zal ik kijken wat ik kan doen
M.v.g Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Advertentie