obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi
Black Tiger
@Justin: Misschien dat het bij de Ubee ergens anders zit. De oplossing beschreven is voor een Cisco.

@Marthaatjuh: Er staat toch duidelijk waar je moet zijn?
Inloggen op je modem, dan op "geavanceerde instellingen" klikken.
Dan klik je bovenaan in het blauwe gedeelte op "administration".
Feitelijk zit je dan al op de goede pagina.

Scroll iets naar beneden en zet daar de bolletjes van uPnP en IGMP Proxy op "Disable".
Daarna klik je nog iets later op "save settings" en dat was het.
Lukt het zo wel?
Greetings, Black Tiger
 
Robb
Heeft iemand voor mij de inloggegevens nog om in het modem te komen?
Enkele weken geleden heb ik daar naar gezocht en ben er toen ook wel ingekomen, maar nu ben ik de gegevens kwijt.

Via dit adres: http://192.168.100.1/login_zig.asp en als ik me goed herinner is dan of het password of het wachtwoord ziggo. Maar welke? En wat is dan het overige deel?

Wel mooi dat er een oplossing gevonden lijkt te zijn!
 
barre61
Cisco epc3925
Standaard inloggegevens zijn:

gebruikersnaam: ziggo
wachtwoord: draadloos

tip: gegevens staan onderop het modem
 
marthaatjuh
het zal duidelijk zijn voor degene die er al eens mee te maken hebben gehad.. ben maagd op dit gebied Wink maar ik heb het gevonden!!! thnks voor alle uitleg!!.. toppie

Quote

Black Tiger schreef:

@Justin: Misschien dat het bij de Ubee ergens anders zit. De oplossing beschreven is voor een Cisco.

@Marthaatjuh: Er staat toch duidelijk waar je moet zijn?
Inloggen op je modem, dan op "geavanceerde instellingen" klikken.
Dan klik je bovenaan in het blauwe gedeelte op "administration".
Feitelijk zit je dan al op de goede pagina.

Scroll iets naar beneden en zet daar de bolletjes van uPnP en IGMP Proxy op "Disable".
Daarna klik je nog iets later op "save settings" en dat was het.
Lukt het zo wel?


Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 04 2013 14:27:52:
ik heb het gedaan zoals het er stond.. het is ook gelukt.. alleen kan ik nu niet meer met mijn telefoon inloggen op de modem.!!.. nu heb ik er ook een losse router tussen staan van sitecom maar daar is de verbinding niet meer continu van. elke keer als ik mijn telefoon ontgrendel dan komt er in beeld te staan dat ik verbinding maak met de router,voorheen was de verbinding er gewoon. dit alles is verandert met het aansluiten van de ciscomodem. kan iemand me hier misschien dan ook mee helpen?

Quote

Black Tiger schreef:

@Justin: Misschien dat het bij de Ubee ergens anders zit. De oplossing beschreven is voor een Cisco.

@Marthaatjuh: Er staat toch duidelijk waar je moet zijn?
Inloggen op je modem, dan op "geavanceerde instellingen" klikken.
Dan klik je bovenaan in het blauwe gedeelte op "administration".
Feitelijk zit je dan al op de goede pagina.

Scroll iets naar beneden en zet daar de bolletjes van uPnP en IGMP Proxy op "Disable".
Daarna klik je nog iets later op "save settings" en dat was het.
Lukt het zo wel?

Gewijzigd door marthaatjuh op 04-03-2013 14:27
 
kobus1960

Quote

elke keer als ik mijn telefoon ontgrendel dan komt er in beeld te staan dat ik verbinding maak met de router,voorheen was de verbinding er gewoon.


Toevallig een iphone?
Die gaat bij vergrendelen altijd van WiFi af en springt na
ontgrendelen weer op WiFi. Heb je de Cisco toevallig ook
toegevoegd als WiFi punt? Dan gaat de Iphone het vragen
omdat er 2 tot z'n beschikking zijn, vandaar. Beste kun je
dan het WiFi punt wat je niet wil gebruiken laten vergeten
door je Iphone. Pakt ie alleen de Sitecom.
 
Black Tiger
Een tip: Probeer a.u.b. het quoten weinig mogelijk te doen, nu staat mijn bericht bijv. 2x gequote in jouw antwoord en hele berichten quoten werkt sowieso wat onoverzichtelijk soms.Wink

Terugkomend naar jouw antwoord. Het kan zijn dat het probleem ontstaan is door het uitzetten van die proxy.

Wat ik zou willen adviseren is om de verbinding in je telefoon te wissen en daarna helemaal opnieuw aan te maken, goede kans dat dit helpt.
Als het me die router van Sitecom er tussen niet lekker werkt zou ik op die Sitecom router het draadloze deel uitzetten, dan heb je daar geen last meer van.

Oops.. tegelijk met Kobus zie ik.Smile
Greetings, Black Tiger
 
marthaatjuh
het gaat om een samsung.. ik heb nu idd de Cisco eruit gehaald en het lijkt nu goed te zijn.. klinkt ook heel logisch wat je zegt... moet toegeven dat ik niet zo heel veel kaas van dit alles heb gegeten. tot voor kort werkte het allemaal prima en nu ik een andere modem heb val ik van het 1 in het andere.. en alles is mij vreemd.. ik leer al weer een boel hiero! thnxxx

Quote

kobus1960 schreef:

Quote

elke keer als ik mijn telefoon ontgrendel dan komt er in beeld te staan dat ik verbinding maak met de router,voorheen was de verbinding er gewoon.


Toevallig een iphone?
Die gaat bij vergrendelen altijd van WiFi af en springt na
ontgrendelen weer op WiFi. Heb je de Cisco toevallig ook
toegevoegd als WiFi punt? Dan gaat de Iphone het vragen
omdat er 2 tot z'n beschikking zijn, vandaar. Beste kun je
dan het WiFi punt wat je niet wil gebruiken laten vergeten
door je Iphone. Pakt ie alleen de Sitecom.


Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 04 2013 14:44:35:
sorry @kobus en @blacktiger dat ik weer Quote..Angry zal het niet meer doen.. hou het maar op onwetendheid!!... ben weel heel erg blij met jullie antwoorden hoor!!!.. Toppie
Gewijzigd door marthaatjuh op 04-03-2013 14:44
 
Black Tiger
Geen probleem, komt vanzelf wel hoor.
Fijn te horen dat de oplossing van Kobus je geholpen heeft!Smile
Greetings, Black Tiger
 
Robb
Ben er ingekomen en heb de uPnP en IGMP Proxy op "Disable" gezet. Maar het lijkt niet te werken.
Modem nog maar eens van de stroom gehaald, misschien dat opnieuw opstarten helpt om de veranderingen in te laten gaan. Maar ook dat helpt nog niet.
 
bassie86
HEEEEEEEEEEEEY iMario

HEEEL BEDANKT

Na 3 MAAND klote 3e maal vervang Modem en na je topic gelezen heb ik geprobeerd jaaa nu haal ik maar 0 - 30ms ping niet meer te hoog
en werkt nu alle draai Battlefield 3.


Wifi gebruik ik niet via Moden van Cisco het is slecht verbinding ik heb Router Gigabyte XR 300N Wireless veel te sterk wifi kan ik en mijn vriendin mobiel en nog tablet, laptop uitstekend
zonder probleem.

Maar ik ben heel blij bedankt voor Tips!! en Domme Ziggo van Monteur weten niks van en vertel ook hoort het zo dat te hoog ping nee man kijk eens online heb ik last van 3 maand kon
bijna niks meer online ondanks Ziggo dat nieuwe modem bah ik heb liever oude modem geen wifi geen hotspot was heerlijk snelste en zonder probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie