obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
DRAMA: overstappen op alles-in-1
blabla
Na een mooi praatje aan de deur toch besloten alles in 1 te nemen. Overstappen allemaal geen probleen Ziggo regelt t. Bij ons was t wel wat ingewikkeld internet en tv staat op verschillende namen. Tel bij KPN(ISDN)
Brief binnen gehad was niet helemaal zoals ik wilde dus bellen met helpdesk
WAT EEN DRAMA IS DAT ZEG!!! Ik kom er gewoon niet uit(steeds in de wacht. hele top 40 gehoord) en toen liep t systeem ook al vast na een 2x een half uur ik was laaiend.
Dus naar t bezoekadres alles geregeld klonk goed.
Nu heeft casema mijn tv alvast opgezegt terwijl de monteur pas 12 maart komt en de 3 smartcards apart geactiveerd zodat ik nog wel tv heb.
Nou je raad t al savonds geen tv meer alleen ned 1.
Weer naar de balie s ochtends er is een foutje gemaakt ze hadden nooit de tv mogen afsluiten voor 12 maart en kunnen dat ook niet terugdraaien. Kan wel analoog kijken ppfff... maar geen EDL.
Kaarten weer geactiveerd maar nu liggen er alweer 2 kaarten uit en houd de laatste kaart het nog t weekend?? Ik kan toch niet elke dag die 3 smartcards laten activeren tis ook niet naast de deur.
Ik word hier doodziek van.
Dalijk kunnen we niet eens voetbal(EDL) kijken t weekend.
SadSadSad
 
Undertaker
Beste Blabla,

Allereerst welkom op dit Ziggo forum, direct aantegeven dat wij niet van Ziggo zijn maar techneuten / Hobbyisten / en enkele echte Ziggo monteurs.

Waar ben je van overgestapt, ik las dat je Isdn had, waarschijnlijk zat daar dan ook je internet aan gekoppeld? Wat was precies de situatie zoals u die hebben wou? Wou u meerdere nummers geporteerd ( meegenomen naar ziggo ) hebben?

Ik vind het erg jammer tehoren dat de overstap niet op de juiste manier ingang gezet is, of in iedergeval niet na je wens! Maar ik hoop toch en ben daar dan ook van overtuigt dat als je zometeen alles geinstalleerd hebt of heb laten doen door een Ziggo monteur dat alles weer naar behoren werkt!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
blabla
Ik heb tv op mijn naam internet z3 op mijn man zn naam en kpn isdn 4 lijnen waarvan er 2 worden meegenomen. Ik denk alles in 1 lekker makkelijk en eerst kon dat niet vanwege isdn nu wel.
Ik heb via webcare twitter wel 2 van de 3 kaarten geactiveerd kunnen krijgen maar geen garanties. Eens in de zoveel tijd klappen al de niet geregistreerde kaarten eruit. Hoop dat ze t weekend halen.
Alles in 1 aangevraagd op mijn mans naam.
Ik ben onderhand al 2 x bij het bezoekadres alles geregeld weer. Krijg ik gister de papieren staat alles weer op mijn naam en klantnummer.
Dus kan ik er weer heen.
Ik word hier echt gek van.
 
Undertaker
Hmm vreemd verhaal allemaal, nouja laten we hopen dat dit zo snel mogelijk wordt door gevoerd en dat het goed komt. Als je nou eens direct contact opneemt met het ziggo servicenummer inplaats van het "bezoekadres" wat je alleen maar het zelfde probleem geeft?! Of heb je dat al geprobeerd?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
blabla
Ik ben vanmorgen weer op het bezoekadres geweest. Daar kun je wel wat uitleggen en nu heb ik dus wel weer tv op 3 decoders en als t goed gaat hou ik dat ook( sorry beetje sceptich nog na de week)
Het servicenummer a 10ct per minuut is werkelijk een drama. Je komt in het menu en na een paar minuten krijg je pas iemand aan de lijn als het niet druk is anders word je na een paar minuten gewoon verzocht later terug te bellen.
Ik heb 2x een half uur aan de telefoon gezeten met ook nog iemand die steeds alles aan iemand anders moest gaan vragen. Ppppfff...... je word steeds in de wacht gezet dan met een liedje.
Ik hoop nu dat mijn tv het blijft doen t weekend en dat 12 maart alles goed verloopt en dat ik daarna nog internet,tv en ook telefoon heb.
Duimen maar Think
 
Black Tiger

Quote

Het servicenummer a 10ct per minuut is werkelijk een drama

Ik wist niet eens dat Ziggo een bezoekadres had.
Maarreh... als je alles in 1 hebt of krijgt zoals je zegt, dan bij deze een tip.

Als je de Helpdesk nog eens nodig hebt als je aangesloten bent, bel dan gewoon 1200. Klanten met telefonie van Ziggo (en dat heb je straks) kunnen dat nummer gratis bellen.
Ook al duurt het dan een half uur, dan kost het je toch niets.
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Black tiger, er zijn Ziggo stores in ondermeer Den Haag en Zwolle.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Black Tiger
Handig, zouden ze in alle grote steden moeten hebben.Smile
Greetings, Black Tiger
 
briolet
In Zwolle hebben ze wel een hoofkantoor, direct naast het justitioneel gebouw. Een locatie het centrum kende ik nog niet. Even zoeken in het telefoon boek leert dat er een "Ziggo Studio" in Zwolle is aan de Diezerstraat 40. (is hartje centrum)

Dus even met street view gekeken: Een heel mooi gebouw, maar daar zie ik alleen een kledingzaak "Bonita". Als dat adres klopt, dan moet Ziggo daar nog maar kort zitten. In elk geval ben ik morgen in Zwolle centrum.....
 
Undertaker
Ziggo store in zwolle zit er zeker al 2 jaar! Misschien zelfs langer
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRAMA: overstappen op alles-in-1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer Ziggo nieuws : 1 15-10-2014
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Advertentie