obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging
Justin23
UPC verhoogt per april Alles in Een Extra naar 200Mb. Wat gaat Ziggo doen???
 
Zippo
Toevallig op 1 april?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Bij monde wordt er de afgelopen 1 a 1.5 jaar over 200 Mbit gesproken, in onder andere jaarverslagen. Ze geven dan hints dat het netwerk in de toekomst 200 Mbit aan kan.

Ziggo volgt vast wel.

Bron:
http://tweakers.net/nieuws/88102/upc-...bit-s.html
 
Zippo
Meer info in dit onderwerp: Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger

Quote

Bij monde wordt er de afgelopen 1 a 1.5 jaar over 200 Mbit gesproken

Er is zelfs al aangekondigt dat upc later dit jaar naar 500 Mbit zal gaan.
Dus ik denk dat er (ook bij Ziggo) nog wel meer zal volgen dit jaar.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ziggo is blijkbaar al met de uitrol van de snelheids verhoging begonnen. Ik las dat iemands snelheid al omhoog was, dus heb ik ook even mijn Ubee gereset. En raak, ik zit nu ook op de nieuw snelheid. Dus dat mailtje dat ik over een maand krijg kan ik nu al deleten.Smile
 
Justin23
Net mijn UBEE EVM3200 gereset maar nog geen snelheidsverhoging.
 
briolet
Ik had nu wel een dilemma. Mijn MacBook verbind eigenlijk bij voorkeur op 2.4 GHz met mijn Airport i.p.v. met de 5 GHz zender. Tot nu toe nooit een probleem omdat ik mijn 40 Mbps altijd haalde.

Nu haal ik met de speedtest over Wifi slechts 55 Mbps. (Zowel op mijn airport als op de Ubee). Ik heb op mijn airports nu de 5 GHz zender een eigen naam gegeven en de 5 GHz versie als voorkeursnetwerk opgegeven.

2743953753

Dat is zelfs boven de 60 Mbps. Ook met de Ziggo speedtest haalde ik 62 Mbps. (abonnement Z2)

Op de 5 GHz band haal ik tot 120 Mbps op het interne netwerk dus Ziggo zal met zijn snelheid nog wel een tijdje achter blijven bij mijn Wifi. Grin
 
Hikmet24
Ziggo maakt mij heel blij net een leuke snelheidsverhoging meegemaakt.

normaal haal ik een constante download snelheid van 5230 kb/s en net ging me downloadsnelheid naar 8130 kb/s (constante snelheid)
gauw opnieuw met 1 gb testbestand getest en ik ging van begin tot eind downloaden met 8130 kb/s . En buiten dat nog steeds de zelfde stabiliteit als voorheen. Ziggo hartstikke bedankt! Grin Grin Grin
Ik had de snelheidverhogen pas op 1 juli verwacht van Ziggo. Dit is een erg leuke verrassing van Ziggo! Ziggo SUPER bedankt! Grin Grin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 11 juni 2013, 21:32:18:

Quote

Black Tiger schreef:

Quote

Bij monde wordt er de afgelopen 1 a 1.5 jaar over 200 Mbit gesproken

Er is zelfs al aangekondigt dat upc later dit jaar naar 500 Mbit zal gaan.
Dus ik denk dat er (ook bij Ziggo) nog wel meer zal volgen dit jaar.


Dus dit bewijst dat glasvezel gewoon overbodig is... als je met kabel 500 mbit/s kan halen dan zal glasvezel dat nu tot 500 mbit/s gaat gewoon uit het spel worden gezet! :-)
Gewijzigd door Hikmet24 op 11-06-2013 21:32
 
Black Tiger
Overbodig wil ik het niet noemen, als Glasvezel er niet gekomen zou zijn, dan zouden die snelheden bij de kabel nu ook niet zo snel achter elkaar flink opgehoogd zijn.

Dus het is gewoon goed om er een gedegen concurrent bij te hebben.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Snelheidsverhoging 01-07-2013 Snelheid : 68 30-08-2013
Snelheidsverhoging 2012 Ziggo Gebruikers Groep : 17 13-05-2012
Na snelheidsverhoging draadloos instabiel WiFi, draadloos netwerk : 6 25-07-2010
Advertentie