obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo App werkt niet niet meer
Rik65
Sinds kort werkt bij mij in huis de Ziggo app om TV te kijken niet meer. De app is geïnstalleerd op iPhone, Android en iPad. Daarvoor werkte de app op alle toestellen prima. We hebben een Alles-in-1 Plus abonnement.

Ik heb alles al geprobeerd, van modem reset tot en met apps opnieuw installeren. Het feit dat het op geen enkel apparaat werkt doet vermoeden dat het aan de instellingen bij Ziggo ligt.

Ik heb 2 screenshots toegevoegd genomen vanaf de iPad. De eerste laat de resultaten van de diagnose zien (alles lijkt in orde). De tweede laat de foutmelding zien (Let op! TV kijken is niet mogelijk.)

Hopelijk kan één van jullie mij verder helpen. Alvast bedankt voor alle reacties.
Rik65 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Heb je de app. misschien op meer dan 5 verschillende apparaten geïnstalleerd? En neem je de kabel wel van Ziggo af of is dit van een andere aanbieder, zoals Cogas, waarbij je internet van Ziggo afneemt?
Ziggo WebCare Jelle
 
Rik65
Dank je wel voor je snelle reactie. De app is op 4 apparaten geïnstalleerd en ja, ik maak gebruik van Cogas-kabel in combinatie met het Ziggo Alles-in-1 Plus pakket.

Zoals gezegd deed de app het tot een paar dagen geleden prima. Denk je dat het probleem bij Cogas ligt? Zo ja, wat is dan de volgende stap?
 
Zippo
Exact hetzelfde gehad (zit ook in Cogas gebied). Uiteindelijk door app verwijderen en opnieuw installeren werkend gekregen. Vergeet niet om eerst updates en cache van de update te verwijderen en te legen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Rik65

Quote

Zippo schreef:

Exact hetzelfde gehad (zit ook in Cogas gebied). Uiteindelijk door app verwijderen en opnieuw installeren werkend gekregen. Vergeet niet om eerst updates en cache van de update te verwijderen en te legen.


Net even geprobeerd, maar het opnieuw installeren van de apps heeft helaas niet geholpen. Op één of andere manier gaat de controle van het abonnement mis, zo lijkt het.
Gewijzigd door Rik65 op 28-03-2013 19:09
 
Zippo
Tijdens de eerste uitrol van de app was Ziggo het Cogas gebied vergeten. (Althans er waren veel problemen in Cogas gebied) Dit is later wel hersteld, maar misschien ben je er tussendoor geglipt en staat er "iets" nog niet goed.

Maar dat kan dan niet verklaren dat het wel gewerkt heeft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Rik65
Zippo, dank je wel voor je toelichting.

Inderdaad, het heeft gewerkt, dus het heeft waarschijnlijk toch een andere oorzaak. Wellicht heeft Ziggo de mogelijkheid om eea te controleren/testen?
 
kobus1960
Jailbraked? Dan werkt ie zeker niet meer. Tis maar een vraag.
 
Atropos
Jailbreaked? Werkt 'ie wel met TSprotector P tenminste volgens iPhone forum...
 
kobus1960
Ja, de eerste TSprotector wel, als je 'm nu zou pakken met Cydia, niet meer.
Ik had/heb het ook, van 6.0 naar 6.1, dus teruggezet, weer jailbrake erover,
TSprotector gepakt, mooi niet meer werken. Helaas, het kent grenzen.
Zet een Apple geheel terug, en het werkt weer. Pfft Maar ja, dan ben je de
andere voordelen weer kwijt, i know. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo App werkt niet niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie