obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
niet komen aan beloofde snelheid
MarcuitG
Sinds gisteren internet ik via Ziggo (alles in 1 EXTRA), maar ik kom niet in de buurt van de beloofde 120Mbit.

Is daar wat aan te doen of moeten we er mee leven dat bedraad je niet verder komt dan 70-80 en draadloos rond de 40 A 50?

Hebben jullie ook last van schommelingen daarin in?
 
MisterSenseo
Het draadloze gedeelte kan wel kloppen, dat is de misleiding van de fabrikanten.
VWB het bedrade gedeelte, dit forum staat vol met tips en tricks om je snelheid te verbeteren, lees je zelf goed in en deel je ervaringen met ons, op die manier kunnen we je gerichter proberen te helpen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet komen aan beloofde snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie