obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo klantenservice en telefonie
camkooyman
Ik heb op mijn factuur van Ziggo € 66,00 van juli en in augustus € 34,00 aan niet gebelde buitenlandse gesprekken staan. Dat op tijden dat ik niet thuis was. Overdag op werkdagen. Er is gebeld naar 00381645507139. Wat is dat? Terwijl ik dit hele jaar nog geen enkele keer haar het buitenland heb gebeld. Ik heb aan Ziggo gevraagd om buitenlandse nummer te blokkeren. Maar een week later bleek dat zij dat niet gedaan te hebben. En bleek later dat als je buitenlandse numemr blokkeer, dat dan ook 0900 infomummers dan mee blokkeer.
Als je een mail krijgt dat je factuur online is, is de factuur helemaal niet online. Dat is dan bijna 3 weken later.
Ik heb 2 keer een brief gestuurd naar Ziggo over niet gebelde nummers om dat geld terug te vragen. Maar krijg geen antwoord. Ook als je belt, zeggen ze dat ze nooit een brief van me hebben gehad. Ik merk ook, als je klantenservice belt, dat ze telkens iets anders zeggen. Onkunde.

Er moet iemand zijn die misbruik maakt van mijn telefoonlijn op afstand. Die op astand gebruik maakt van mijn telefoonlijn. Of Ziggo zet gespekken van andere klant op mijn rekening.
Hoe los ik dat op, als Ziggo geen gehoor geeft?
Hebben jullie ook deze ervaringen?

Ik was bijna 3 jaar klant van Casema. Daar had ik tv, internet en telefoon. Dat ging prima. Maar sinds dat het Ziggo geworden is, is het knudde aan alle kanten. Verbindingen vallen vaker weg bij internet en tefonie. Slechte service bij kalntenservice. Reageren niet op mails en invullen van vragenformulieren.
 
Zippo
Ik kan 3 dingen bedenken waarom het mis is gegaan.

- Heb je draadloze toestellen? Toestellen zonder DECT zijn gevoelig voor dit soort fraude.
- Er is stiekum op de telefoonlijn een telefoon parallel aangesloten. (Dit komt voor waar mensen dicht op elkaar wonen, flat, studenten.)
- De koppeling tussen je kabelmodem en de administratie van Ziggo klopt niet. (Dit zou het geval kunnen zijn als geen enkel nummer klopt op je rekening.)

Ik ben bang dat je tegen een muur blijft oplopen. Kopieer je verhaal en plak het linksonder in het formulier. Dan komt je verhaal bij coax.nl terecht. Deze belangenbehartiger van consumenten heeft regelmatig overleg met Ziggo. Problemen die zij aankaarten worden in de regel snel opgelost.

Houd ons ook hier op de hoogte!!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
camkooyman
Beste Zippo,

Ik kon al moeilijk inloggen in dit forum. Verbinding werd verbroken door alweer Ziggo.
Even anwoorden: Ik heb een DECT telefoon van Profoon. Type PDX-3200. Digitaal Cordless Telephone. Hij doet het nog prima. Hij is wel draadloos.
Dus je denkt dat dan iemand prralell aan mijn telefoonlijn is aangesloten. Mijn telefoon zit aan de kabel, samen met internet en televisie. Mijn telfoon zit aan hetzelfde modum als die van internet.

Ik heb gisteravond ook als iets bij coax.nl gezet.
Maar het kan ook zijn dat Ziggo in vakantieperiode allemaal uitzendkrachten en scholieren in dienst hadden die nergens van af weten.

Ik bel deze week weer naar Ziggo. En hoop dat ik dan eindelijk een vast kracht met kwaliteit aan de lijn kan krijgen.

Ik woon wel in een appartement. Maar het is geen groot flatgebouw. Ik woon 3 hoog bijven een winkelcentrum. En boven ons nog een laag penthouses. Ik woon in een modern koopappartment.

Denk je, als ik na 2x een brief gestuurt te hebben voor teruggave van niet gebelde nummers, ik dan geld terug kan krijgen? En als ik geen antworod krijg van Ziggo of er niet van aan gaat trekken. Dat ik dit dan opstuur of mail naar coax.nl. Dat ik dan wel mijn geld terug kan krijgen? Maar weet je of het mogelijk is om buitenlandse nummers bij Ziggo te laten blokkeren? Zodat ik en zo en zo vanaf mijn toestel niet meer naar buitenland gebeld kan worden.
Als buitenlandse nummers geblokkerd zijn, zou het over moeten zijn. Want ik bel nooit naar het buitenland. Die ene keer per jaar, bel ik wel vanaf mijn mobiel.

Kunt u mij even beantwoorden?
 
Zippo
Even puntsgewijs nalopen.
- dect = beveiligde verbinding, kan het niet zijn.
- telefoonaansluiting zit in meterkast (kabelmodem) kan eigenlijk niemand bij behalve jezelf. Was even in de war met de oude kpn draadjes.
- blijft een foute koppeling in de adminstratie over. (e.v. door een storing)

Ik vrees dat als je niet kan aantonen dat je niet gebeld hebt gewoon de kosten moet betalen.

Volgens ziggo http://www.home.nl/klantenservice/?, is de telefoon niet te hacken. Op de vraag welke nummers te blokkeren zijn komt een 'undefined' error.

Ik vrees dat je de KS moet bellen.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
camkooyman
Ik heb vaak Klantenservice gebeld. Ze geen steeds een ander antwoord. Lijkt heel erg, dat ze het zelf niet snappen.
Hoe kan het dat u op zondagavond wel antwoord krijg via door u genoemde site. Ik heb ook via internet aan Ziggo vragen gesteld. Ook al een paar maanden terug. Geen enkele keer geven ze antwoord. Ze weten het zelf ook niet welke nummers er geblokkeerd kan worden. Ze zeggen zo maar wat, wat ze denken en niet zeker weten. De ene keer zeggen ze dat buitenlandse nummers wel geblokkeerd kunnen worden. En spreken dat af om dat te doen. Maar er gebeurd niets. De volgende keer als ik weer verzoek om buitenlandse nummers te bokkeren, zeggen ze dat dan alle 0900 en andere infonummers dan mee geblokkeerd worden. En de volgende keer zeggen ze, dat er helemaal niet geblokkeerd kan worden. Is het misschien beter om over te stappen? Maar als ik dat doe naar een ander bedrijf, ben ik minstens 40 euro meer per maand kwijt.
Maar ik hoop dat het nu na de vakantieperiode weer beter gaat met Ziggo.
In mijn eerste forumbericht heb ik een buitenlands telefoonnummer gezet. Is er achter te komen wat het is en naar wie? Is dat van een criminele groep of organisatie? Het is heel erg raar dat er gebeld is, als ik niet thuis ben. Terwijl ik dan op mijn werk zit. Ik heb aan niemand sleutels geleend. Ik heb zelfs een ander slot op de deur laten zetten. Dus, de laatste buitenlandse gesprekken zijn na plaatsen van slot gebeurd.
Maar denk je dat het mogelijk is, om bij aanbieder je gehele dagelijkse belgedrag op de vragen en te krijgen? Want als ik er om vraag bij klantenservice zeggen ze dat het niet kan. En dat ik voor 7,50 euro een specivicatie van de factuur kan krijgen. Dat hebben ze toen ik daar een maand geleden om vroeg niet gedaan.
 
camkooyman
Beste ziggo-user,

Het blijk wel volgens Ziggo dat je buitenlandse nummers apart kan blokkeren. Alleen snappen ze het niet. Ik kreeg net na 10 dagen antwoord op een mail van Ziggo, dat het wel kan.
Maar dan moeten ze wel naar je luisteren. Alleen doen ze dat helaas niet.
En gespecifeerde nota staat wel op de site. Maar wel 3 weken nadat je een mail krijg dat de factuur online is. Helaas na 3 weken via Mijnziggo in log staat de factuur pas online.
Ik vind dat als ze een mail sturen, dat de gehele factuur dan online moet staan.
Dus de telefonische specificaties zie ik ook wel. Alleen komen die na 3 weken pas online te staan.

Ik hoop dat Zippo nog even wil reageren op mijn reactie van 31 aug. 23:04.
 
Zippo

Quote

Ik hoop dat Zippo nog even wil reageren op mijn reactie van 31 aug. 23:04.


Je zult het toch met de helpdesk moeten afwerken, tenzij je via coax nog iets voor elkaar krijgt. Vanaf 1/9 vinden er weer verhuizingen plaats in het ziggo netwerk. Dat zal wel weer de nodige problemen opleveren en zal de helpdesk het druk krijgen. Dat is niet in jouw voordeel.

Lukt het niet dan kun je uit onvrede de boel opzeggen.

Als je besluit over te stappen dan kun je terecht bij een ADSL provider. Die zijn in de regel goedkoper dan kabel boeren. Enige nadeel is dat geen maximum snelheid gegarandeerd kan worden. Dit is n.l. afhankelijk van de afstand tot de telefooncentrale.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo klantenservice en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
telefonie Klacht over Ziggo : 3 06-12-2021
Advertentie