obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit
Zippo
Voor de EVW320B is nieuwe firmware 9.9.5010 uitgekomen met ondersteuning voor HotSpots.

Deze staat standaard op disabled.


Ik verwacht dat Ziggo deze op termijn op afstand gewoon aan kan zetten.

Staat de Hotspot functionaliteit bij iedereen trouwens op disabled?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
HiDiHo
2j0xl7a
 
briolet
Sinds ik een week geleden hoorde dat de nieuwe firmware er is heb ik het bijna dagelijks gecheckt of het in mijn regio ook al beschikbaar was. Gisteren was het dan zover en zat ik ook op 9.9.5010. Afgezien van de hotspots, geen zichtbare aanpassingen.

Bij mij ook nog disabled omdat bij ons pas eind juli hotspots komen. Als hij disabled is kun je nog tussen 2.4 en 5.0 GHz kiezen. Zijn je eigen hotspot aktief, dan schijn hij op 2.4 GHz vastgezet te worden.

Zippo, waar komt dat EVW320B eigenlijk vandaan omdat ik dat steeds vaker zie i.p.v. EVW3200. Op mijn router zelf is EVW3200 gedrukt, maar in de settings zie ik wel het nummer EVW320B. Twee nummers geeft verwarring, tenzij het om verschillende hardware versies handelt. (En die zijn er)
Gewijzigd door briolet op 10-05-2013 08:52
 
Zippo
Ik kan de reden van de verschillende benamingen niet bedenken. Mogelijk zoals je zelf al aangeeft dat het om verschillende hardware versies handeld.

Zou iedereen die hier op wil regeren kunnen aangeven wat er bij hun op de buitenkant van het modem staat en wat er op de config pagina in het modem staat!

Zo kunnen we onderzoeken of er verschillende hardwareversies uitgegeven zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Er zijn wel twee verschillende hardware versies, voor zover bekend, van de Ubee in omloop.

1: 3.9.2.
2: 4.0.0.

Zelf heb ik de 1e en nog geen nieuwe firmware (Twente).
 
Zippo
Staat dat op de printplaat o.i.d. en is dat makkelijk voor de mensen thuis uit te zoeken?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo


Bedankt voor deze afbeelding, zeer verhelderend!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Naamloos
 
briolet
c709b307-1bf2-455d-b80a-ec3236e33d3e_zpsd2ce068c
Het serie nummer begint wel met EVW320B terwijl de opdruk op de behuizing EVW3200 is. Ik heb ook nog de een router uit de oude serie met de eerste hardware versie.
 
almodovaris
Inmiddels heb ik firmware 9.9.5011.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Humax dongle verbind niet met Ubee EVW320B Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 30-08-2015
Advertentie