obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ubee evw300 draadloos probleem
Goldenass
sinds kort hebben we de ziggo alles in 1 basis pakket aangeschaft, we lieten de monteur komen en alles werd gedaan. ik heb de monteur ons pakket van basis naar plus laten upgraden (omdat ik niet tevreden ben omdat het10mbits was) vorig week woensdag en zou deze week een brief krijgen. alleen alles doet het goed, eerlijk gezegd heb ik er niet teveel verstand van, soms doet de wifi wel en heel vaak weer niet. via de internet kabel doet ie het uitstekend. dit is zeer irritant, op een gegeve moment heb ik wel internet en dan weer niet en ik ontvang wel de signaal sterkte maar geen internet. kan iemand me helpen? en de vervelende is dat me pc ook nog is stuk gegaan paar dage geleden dus zit ik hier met een ps3 (game console) dit verhaal een uur te typen..
 
almodovaris
inSSIDer gebruiken. En over lange afstanden/veel muren doet de wireless niet.
 
Goldenass
als ik er een meter vanaf sta heeft me telefoon volle signaal maar nog steeds geen internet. en dat zal niet aan me telefoon liggen als de andere in huis er ook last van hebben.
 
almodovaris
inSSIDer is een gratis programma voor Android. Ik weet niet of het bestaat ook voor iPhone. Het werkt op Android tablets ook.
 
Goldenass
ik heb het opgezocht, is dat niet een programma om netwerk te detecteren? ik heb er nooit last van gehad, op dit moment werkt de wifi wel maar zal me niet verbazen als ie het zometeen niet meer doet. ik denk toch dat de probleem aan de modem ligt? tot ik de modem evw300 kreeg had ik er nooit last van.
 
almodovaris
Als je een wifi router hebt, je kan het rustig achter de modem zetten.
 
Goldenass
iemand anders die me kan helpen ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 14 2013 11:46:24:
ik zie net dat ik op kanaal 11 zit, en keek even ook van de buren waarvan er 1 ook met kanaal 11 zit. zou dit de probleem zijn?
Gewijzigd door Goldenass op 14-05-2013 11:46
 
almodovaris
inSSIDer geeft aan welk is de beste kanaal voor je modem (d.w.z. de kanaal met de hoogste percentage).
 
Goldenass
en waar kan ik het downoaden met een laptop? en hoe verander ik de kanaal met een duidelijk uitleg graag
 
almodovaris
http://lmgtfy.com/?q=inssider

Kanaal is te veranderen op http://192.168.178.1 (onder Geavanceerde Instellingen, Wireless).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee evw300 draadloos probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Advertentie