obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013
MisterSenseo
Verhoging%20Ziggo%20Sneheden

Bron : ziggo.nl
Gewijzigd door MisterSenseo op 14-05-2013 15:45
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Snif... wij vallen buiten de boot, wat mij betreft mogen ze ons ook best van 60 naar 80 zetten hoor.Grin

Maarja, eerlijk gezegd hebben wij verleden keer een verhoging gekregen en de anderen niet, dus ik zal er niet over klagen.Wink

Valt me echter wel op dat de alles in 1 pakketten straks geen snelheidsvoordeel meer hebben t.o.v. TV+internet alleen.
Greetings, Black Tiger
 
sausje
Eindelijk!

Maar had toch liever 200/20 gezien bij ons alles-in-1 extra gebruikers Sad
Nu heeft UPC nog altijd de overhand en zijn wij (muv ADSL) de ISP met langzaamste max snelheid Sad
Proud member of Frustrated Association of International Losers Failing Against the Gifted and Superior (F.A.I.L.F.A.G.S)

My rig: http://www.sysprofile.de/id156572
 
Black Tiger
Dat komt vanzelf wel goed. Ik denk dat ze eerst deze snelheden doen, dat een tijdje testen en al dat goed gaat en geen problemen teweeg brengt, vermoedelijk later in het jaar nog eens verhogen.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Jammer, ik had gehoopt op ook extra bij het alles in 1 plus pakket. Nu wordt het interessant om te veranderen naar TV + Internet Z2. Dat is € 5,00 goedkoper of iets meer download en iets meer betalen namelijk € 5,00 voor Tv+ Internet Z3.

We doen steeds meer mobiel, het voordeel van het plus pakket en extra downloadsnelheid komt hiermee wat mij betreft te vervallen.

Geen slimme keuze van de marketing stragegen van Ziggo.

Edit: Tabel met snelheden toegevoegd.

Verhoging internetsnelheden Ziggo.
Vanaf 1 juli gaat stapsgewijs per regio de snelheid omhoog.

AbonnementHuidige Download-/Uploadsnelheid (Mbit/s)Nieuwe Download-/Uploadsnelheid (Mbit/s)
Alles-in-1 Basis10/120/2
Alles-in-1 Plus60/660/6
Alles-in-1 Extra120/10150/15
TV+Internet Z18/120/2
TV+Internet Z240/460/6
TV+Internet Z380/8150/15

Gewijzigd door Zippo op 20-05-2013 19:49
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Hikmet24
Z2 pakket gaat met 20 Mbit/s omhoog , netjes Grin
Hopelijk past Ziggo de abo prijzen niet aan...

40 Mbit/s met me huidige 100 mbit/s kaart gaat goed ,hopelijk trekt hij ook de 60 mbit/s :-)
 
Black Tiger
Yep, die 60 mbit trekt hij ook wel. Als je hoger gaat dan gaat ie het wel wat moeilijker krijgen.
Maarja, een gigabit kaartje hoeft ook al geen 10 euro meer te kosten tegenwoordig dus tegen de tijd dat het over de 60 heen gaat is een snellere kaart snel gekocht.Smile
Greetings, Black Tiger
 
haykeh
Ze gaan wel van 6 verschillende snelheden naar 3.
Betekend dat het beheer en ondersteuning er eenvoudiger op gaat worden.
 
Hikmet24
Daarom mocht het zijn dat me kaart de snelheid niet ondersteund koop ik wel een gigabit kaartje :-) ik ben eigenwijs ik ga me huidige kaart net zo lang gebruiken tot dat hij het snelheid niet aan kan of kapot gaat Pfft
 
Black Tiger
Wat dat betreft kunnen we elkaar een hand geven, zo denk ik er over het algemeen ook over.Wink
Als ik over een stukje goedwerkende hardware zeer tevreden ben, dan wordt het ook gebruikt totdat het stuk gaat of door ontwikkelingen wel vervangen moet wroden.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie