obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Voordelige interactieve HD ontvanger / recorder voor trouwe klanten
Zippo

Quote

Beste heer ...,

U bent al jarenlang klant bij Ziggo en dat waarderen we zeer. Daarom doen wij u als trouwe klant nu een extra scherp aanbod voor nog meer kijkplezier.

Ons aanbod aan u:
  • een nieuwe Interactieve HD ontvanger voor maar € 69 (normaal € 199).
  • een nieuwe Interactieve HD recorder voor maar € 119 (normaal € 349).

Nog meer kijkplezier. Met een Interactieve HD ontvanger of Interactieve HD recorder haalt u nog meer kijkplezier in huis. U kiest gemakkelijk een goede film uit. Of u kijkt programma's terug wanneer u maar wilt. Heeft u al een digitale ontvanger? Die doet dan prima dienst in uw slaap- of werkkamer.


De Interactieve HD recorder is een Samsung SMT-C7140B of een Humax iHDR-5200C, afhankelijk van de voorraad op dat moment.
  • haarscherpe HDTV-weergave
  • inclusief Smartcard, SCART- en HDMI-kabel
  • 500 GB harddisk (tot 120 uur opnemen)
  • uitgebreide EPG (digitale programmagids)
  • live tv-programma's pauzeren en later verder kijken.
  • HD opnemen en terugkijken in de scherpste kwaliteit
  • twintuner: een programma bekijken terwijl een ander programma wordt opgenomen
  • toegang tot On Demand films en series van Ziggo
  • toegang tot TV Gemist van Ziggo


Van de Interactieve HD ontvanger wordt geen merk en type genoemd. Wie heeft die info?
  • Specificaties Interactieve HD ontvanger
  • haarscherpe HDTV-weergave
  • inclusief Smartcard, SCART- en HDMI-kabel
  • Surround Sound-geluid: Dolby AC-3 (Dolby Digital Plus)
  • uitgebreide elektronische televisiegids (EPG)
  • films en series On Demand beschikbaar zonder extra kosten
  • kijk eenvoudig gemiste programma's terug met TV Gemist



Mooi aanbod! Smile
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
@Zippo:

Dank je wel voor deze post, mijn schoonvader heeft er dankbaar gebruik van gemaakt door er vanmiddag meteen op te reageren door Ziggo te bellen en jawel, er komt een Samsung SMT-C7140B aan........Wink
De medewerker merkte wel op dat het alleen voor nieuwe en trouwe abonnees geldt, in mijn ogen dus voor abonnees die langer dan een jaar bij Ziggo abonnee zijn of zo.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Op een paar hele kleine dingetjes die ik persoonlijk niks vind, jij weet al wat ik bedoel. Is het een leuk apparaat en werkt opzich best.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Lemmy
Hallo,

Is allemaal heel leuk, maar wat ze bij ziggo vergeten te vertellen is dat je met de 'oude' Cisco interactieve televisie had via de coax kabel. Met de neiuwe Humax decoder moet je dat via je eigen internet netwerk doen. Gaat dus ten koste van je internet snelheid en is lastig om te verbinden. Met de bijgeleverde dongel kun je alleeen contact maken met een ziggo modem of router. Alle andere pakt ie niet. Andere1 optie is via de netwerkkabel/etherkabel. Als je zoals bij mij een metertje of 24 nodig bent ben je erg duur uit en is het nog lastig om door 40 cm dik beton heen te boren in je kamer. Dat het via je eigen netwerk gaat is me er niet bij vertelt door Ziggo. Dat is minder leuk. Ben nu onderhandelende hoe het verder moet.
Lemmy
 
Monteur_kees
Hoi Lemmy,

je download snelheid wordt minimaal beinvloed,
de verbinding wordt alleen gebruikt ter controle
je film komt binnen via de coax en NIET via je internet verbinding

voor wat betref de routers,,, belangrijk is dat er geen leesttekens gebruikt worden
en dat de fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden indien een modem_router gewisseld wordt i.v.m de wpa sleutel

gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Lemmy
Hallo kees,

Dank je voor je reactie. Ik dacht inmiddels zelf ook al dat, je via internet contact maakt om te bestellen etc. maar dat de eigenlijke film via de coax gaat. Is wel goed om toch even te lezen. Wat betreft de verbinding van mijn decoder met mijn router, ben ik er nog niet uit en ik weet niet of je dat stukje over leestekens etc. bedoeld als oplossing. Het is mij niet helemaal duidelijk. Mijn router is met ethernetrkabel aan mijn computer verbonden staat op andere kamer, een verdieping hoger, met internet van Telfort en een verbinding maken middels de bijgeleverde dongel lukt dus niet. Ben bang dat het toch boren wordt.
Mvg Lemmy
 
Monteur_kees
Het antwoord op de leesteken had te maken met ssid naam van je router
dus bijv: ziggo1234 is geen probleem maar z!g_+ zou wel een probleem kunnen opleveren

gr, Kees

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 06 juni 2013, 19:18:39:
Hallo Ruud,

Ik moet toegeven dat Cogas gebied niet in mijn regio is, ik durf daar dan ook geen uitspraken over te doen,
ik zou je dan toch willen door verwijzen naar de Helpdesk
of naar mijn collega Jelle

gr, Kees
Gewijzigd door Monteur_kees op 06-06-2013 19:18
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Lemmy
Hallo Kees,
Dank voor je reactie.
Ik gebruik geen leestekens in mijn netwerk ww. Wel nummers. Het lukt met niet om via de bijgeleverde dongel verbinding met mijn netwerk te maken. Heeft dat misschien te maken dat dat ik een andere internet provider dan Ziggo heb? Dat vertelde iemand van Ziggo mij bij de helpdesk. Lijkt met toch sterk dat Humax alleen dongels en decoders maakt voor Ziggo. Of moet ik toch verbinding via netwerkkabel maken?
Met vriendelijke groet,
Lemmy
 
Monteur_kees
Lemmy,

Hebt u geen mogelijkheid om eerst te testen met een kabel alvorens te gaan boren


m.v.g Kees
Gewijzigd door Monteur_kees op 07-06-2013 00:54
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Lemmy
Hallo Kees,

Ja, dat ga ik eerst proberen. Eerst alles boven loskoppelen en naar beneden brengen en kijken of dat werkt. Maar het zou handiger zijn als het via de dongel zou werken. Weet u ook of het klopt dat de bijgeleverde dongel alleen werkt met Ziggo modem of apparatuur?
Met vriendelijke groet,
Lemmy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voordelige interactieve HD ontvanger / recorder voor trouwe klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie