obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo App android lukt niet om tv te kijken
ralphlinda
Sinds vorige week heb ik het alles in 1pakket geïnstalleerd, en dit ging voorspoedig. Vervolgens heb ik afgelopen zondag ook de android app geïnstalleerd, maar op die app lukt het mij niet om tv live te kijken. Ik krijg dan namelijk de volgende foutmelding: " tv kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met tv en internet van ziggo," . Dat heb ik natuurlijk, maar toch werkt het niet.

Ook heb it de diagnose uitgevoerd in de app, en dan is alles ok behalve de regel met dezelfde melding. Telefonische helpdesk geeft aan dat het tv kijken met de app luktbinnen 48 uur na installatie moet werken, en ik wacht al vanaf vrijdag, dus dan zou de app op zondag moeten werken, en het is nu maandag.

Wie oh wie kan mij Helpen?
 
kobus1960
Laat het weekend maar buiten die 48 uur.
Heb je de inlogmelding van je app gekregen?
 
ralphlinda
Ik heb geen idee welke inlogmelding je bedoeld, maar ik ben wel ingelogd. Als ik namelijk bij inloggen kijk, dan staat daar dat ik ingelogd ben.

Verder zie bijgevoegde screendump van het diagnose scherm.
 
Justin23
Ben je via wifi ook met jou Ziggo netwerk verbonden?
 
kobus1960
Ik heb net even bij m'n vrouw op d'r androids
gekeken, werkt allemaal top. Dus of je 48 uur
zijn nog niet om, of je zit niet op je eigen WiFi.
 
ralphlinda
Ik zit duidelijk wel op mijn eigen wifi, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik zal het vanavond nogmaals proberen, maar tot nu geeft de app steeds aan dat ik niet beschik over alles in 1 pakket, terwijl ik dit wel aangevraagd heb, en ook aangesloten heb. Mijn internet, en interactieve televisie werken wel al via ziggo.
 
kobus1960
Kun je hieronder inloggen?

Inloggen Ziggo
 
ralphlinda
Bij thuiskomst bleek het nog steeds niet te werken. Vervolgens de inlognaam bij mijn ziggo aangepast. Ik had op dit forum gelezen dat dat bij sommige werkte. Toen ik dat gedaan had werd al op mijn ziggo duidelijk dat ik hetvalles in een pakket heb ( dat stond er voorheen niet bij). Vervolgens weer terug gezet naar de oorspronkelijk inlognaam, en ook toen stond bij mijn ziggo nog steeds dat ik het alles in 1 pakket gebruik.

Zoen op de app opnieuw ingelogd, en alles werkte.
 
kobus1960
Kijk aan, dank voor de feedback Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo App android lukt niet om tv te kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie