obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een kaart in je pc om digitale radio en tv te ontvangen van Ziggo? Post dan hier ervaringen en tips.
 Onderwerp afdrukken
Opgenomen programma's overzetten naar pc.
david_furever
Is er een manier om een programma wat ik heb opgenomen op de HD-recorder over te zetten naar mijn computer?

En zo niet, hoe kan ik een opgenomen programma bekijken op mijn pc?
(tv-kaart?). Dan kan ik met een screen-capture programma het wel opnemen vanaf mn monitor...

Ik ben wel eens in beeld bij een voetbalwedstrijd en wil die stukjes graag opslaan....
Gewijzigd door david_furever op 19-06-2013 12:44
 
Gilex
Hangt er vanaf welke recorder je hebt.
De Cisco's: nee deze zijn helemaal dicht gespijkerd, zijn niet te gebruiken als mediastreamer/player in je thuis netwerk.
De verschillende Humax recorders (en ook de samsungs) zijn wel te gebruiken als media streamers/players.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
tttimmer
Welke Samsungs zouden dan wel geschikt zijn om als media streamers/players?
Ik heb namelijk een C7140, maar met geen mogelijkheid is deze via het netwerk te benaderen.

Wel de mogelijkheid om media vanaf usb op deze af te spelen, maar verder niet.
Althans niet kunnen ontdekken.
 
MisterSenseo
Ik weet niet hoe het bij Samsung zit maar ik heb Humax tuners, en die zijn ook niet via netwerk te benaderen, maar wel via FTP......Wink
Op de website van Humax is te lezen hoe je dan je tuner benadert, dus misschien een tip dat je het via de Smasung website kunt proberen uit te vissen.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgenomen programma's overzetten naar pc.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Overstap naar Delta Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 11-10-2017
Advertentie