obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
nVidia nforce
ajacied
Hallo,ik neem aan dat de adapter hetzelfde is als de netwerkkaart,Ik heb een nvidia nforce 10/100/1000 mbps ethernet.Kan ik hier mee 120 0f straks 150 mb snelheid halen?De adapter staat nu op autoneg 100 FD.Technische mensen van ziggo hebben me deze laten instellen op deze .bij snelheid-duplex. Haal nu ongeveer 100 mb met ubee modem EVW 321B met cat 6 kabel bedraad. Is mijn kaart bij machte die 150 mb te halen.Alvast bedankt voor de reactie.
 
MisterSenseo
Ja hoor die kaart is bij machte om die snelheid te halen.
Alleen moet je hem wel op "auto"of "1000mbps" zetten, anders haalt hij het niet.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
De optie 1000 staat er niet bij alleen 10 of 100,en bij automatisch onderhandelen daalt mijn speed naar 30mb.Ik kan alleen autoneg 100 hd of 100 fd instellen?
 
MisterSenseo
Dan heb je geen GB Lan kaart en zul je er dus een losse moeten inzetten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
Wat kost zo iets en waar te koop?Moet die ook nvidia zijn?sorry ben maar een leek.
 
MisterSenseo
Te koop bij elke pc shop voor minder dan €10,- en het merk is niet zo belangrijk.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
Ok thnx voor de snelle hulpBye-happy
 
MisterSenseo
Graag gedaan
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nVidia nforce', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie