obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 01-07-2013
KarMar

Quote

Justin23 schreef:

KarMar ik werk zelf weer met het oude Ubee modem met losse router omdat ik dit stabieler vind en ik niet voor verassingen kom te staan als er iets aan de firmware verandert.
Ik adviseer je als je alle instellingen ingesteld hebt om dan een backup van de instellingen te maken en deze op de PC te bewaren zodat je de volgende keer na een update alleen maar de backup hoeft terug te zetten.


Yup dat heb ik nu ook gedaan echter met de vraag of dit wel gaat wat betreft terug zetten.
Heb nu print screen gedaan en zet alles gewoon handmatig terug, is ook geen probleem maar hier lagen de security cam's wel een tijdje eruit voordat ik wist wat er aan de hand was en nog andere servers.

Maar KWj Kump Waal Jot allemaal hahaha.

Moet zeggen dat ik eigenlijk geen last heb van de Ubee 3200 WiFi, draait goed en stabiel, afkloppen ;-)

Maar bedankt voor de info ;-)
 
KarMar

Quote

kobus1960 schreef:

Censuur? Je kent me duidelijk niet. Wink
We kunnen hier topics over volschrijven, maar Ziggo heeft
z'n eigen planning gecommuniceerd. Dat is het, doen we niets
aan. Dat is in het verleden al vaker gebleken. Vandaar reactie.

Als dat als censuur overkomt, sorry, ik ben de laatste...........


Geen probleem jo, ik respecteer je en hoop dat dit wederzijds is maar uit mijn gevoel wel en uit ervaring weet ik dat dit goed gaat en mensen di emij kennen dit ook waarderen, kan bot, eerlijk en confronterend zijn en ben niet achterbaks.
Samen helpen wij ons wel door deze tijden heen ;-)
 
Justin23
2874408728
 
KarMar



Hier nog geen verschil, zal wel komen ;-)
 
Justin23
Aangezien je maar een paar straten van mij af woont zou ik zeggen effe modem van stroom af halen paar minuten wachten en waarschijnlijk werkt het dan. Ben vandaag de hele dag zwemmen geweest en had het modem uit dus net alles opgestart en de verhoging is er.
Gewijzigd door Justin23 op 01-08-2013 17:50
 
MisterSenseo
2875352148

Zojuist na een kwartiertje stroom van het modem af........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Mocht iemand trouwens een goede speedtest server willen?

http://speedtest.operator.nl/speedtes...index.html

Server 1:
Amsterdam (Redhouse) 1x10Gbit

Server 2:
Groningen (KPN) 2x1Gbit

Deze worden ingezet bij klanten tijdens installatie van het glasvezelmodem om een speedtest uit te voeren en zijn geschikt voor 500Mb verbindingen.
 
Zippo
Mooie speedtest. Jammer dat de waardes afgerond worden.
Deze, speedtest.caiw.net geeft resultaten met 1 cijfer achter de komma. Helaas geen Jitter. Ook geschikt tot 500 Mbit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Justin23
moby008 ik heb de verhoging sinds 01-08-2013? Heeft u al eens het modem een paar minuten van de stroom af gehaald? Wat ook kan zijn is dat het komt omdat u een ander Abonnement heeft als mij. Ik heb namelijk Internet+TV Z3 en u heeft Alles in één Extra.
 
hero24
17 augustus....nog steeds met de speedtest 119,8.....waar blijft die beloofde 150
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 01-07-2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Snelheidsverhoging Algemeen : 17 12-06-2013
Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013 Snelheid : 13 21-05-2013
Thuis-kopie-heffingen overheid 2013 Algemeen : 9 22-02-2013
Advertentie