obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
port forwarden minecraft server lukt niet
GoldMiner1
Hey

Ik heb een cisco EPC3212 modem met een TP-Link TL-WDR4300 router.
Nu heb ik in de router de poort 25565 geopend en een statisch ip-adress aangemaakt, ook heb ik op mijn pc bij de firewall en de antivirus (ESET smart Security 6) de poorten toegelaten en de benodigde programmatjes volledige toegang gegeven op de benodigde poort.

Mijn vrienden kunnen nog steeds niet verbinden met als fout; Connection timed out: connect
Nu weet ik niet of er ergens in de modem nog een instelling kan zijn wat dit zou kunnen verhinderen, want met de vorige router wat we hadden lukte het ook al niet en de modem is in die tijd niet veranderd. Het probleem is dat ik niet in de modem kan kijken of dit het probleem is want niemand hier thuis weet eigenlijk wat de inlog gegevens ervan zijn.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

R. Janssen
 
almodovaris
Zet de router in de DMZ van je modem.
 
GoldMiner1
nogmaals, niemand hier thuis weet de inlog gegevens van de modem
 
briolet
Een modem is een kaal stuk electronica dat niets anders doet dan het DOCSIS signaal naar een ander formaat converteren. Het filtert niets, dus hoef je er ook niets op in te stellen. Een modem doet niets met poorten, dat is iets voor een router.
 
Henk uut Zwolle
Bij mij staat de username en password achter op de router
 
GoldMiner1
Dan weet ik in ieder geval dat het probleem niks met de modem te maken heeft, alleen jammer dat ik dus nog niks opgeschoten ben.

Ik denk dat ik het dan verder ga proberen op een forum van het spel zelf of van de router.
 
Black Tiger
@Goldminer1: Als ik het goed heb, dan heb je voor die Cisco geen login gegevens nodig. Gewoon login klikken zonder gegevens in te vullen en dan zou het moeten lukken.
Anders kun je eens proberen met gebruikersnaam Admin en wachtwoord W2402, maar volgens mij hoef je dus niets in te vullen.

Als je dat ooit gewijzigd hebt en het niet meer weet, kun je aan de achterkant middels den knopje de Cisco resetten naar fabrieksinstellingen, daarna kun je weer inloggen.

Maar zoals Briolet zegt, als het goed is dan is dit een modem en daar kun je geen portforwards op instellen.
Daarvoor moet je een modem/rotuer hebben zoals de Cisco 3925.
Greetings, Black Tiger
 
GoldMiner1
Gewoon op login klikken werkte, maar er is zoals al eerder gemeld niks in te veranderen.
 
Black Tiger
Nee dat klopt, het zal in de router moeten gebeuren.

Quote

Nu heb ik in de router de poort 25565 geopend en een statisch ip-adress aangemaakt,

Staat je subnetmasker en gateway wel naar het juiste ip adres?
Greetings, Black Tiger
 
GoldMiner1
Ik heb voor het forwarden in de router de instructies gevolgd wat op de volgende site te zien zijn: http://portforward.com/english/router...Server.htm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port forwarden minecraft server lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie