obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo doet abonnees virusscanner cadeau
Zippo
Ziggo doet alle 1,7 miljoen abonnees een virusscanner cadeau om hun computer te beschermen. Het gaat om F-Secure Anti-virus dat Ziggo 'Internetbeveiliging Basis' noemt. De virusscanner kost normaal 40 euro per jaar, maar is kosteloos voor abonnees te downloaden. Daarnaast biedt Ziggo ook Internetbeveiliging Uitgebreid, omdat de basisbeveiliging niet zou volstaan.

"Internetbeveiliging Basis van Ziggo beschermt tegen virussen en spyware, maar niet tegen de risico’s van surfen en downloaden. Daarom is er Internetbeveiliging Uitgebreid. Internetbeveiliging Uitgebreid biedt optimale bescherming voor voor maar liefst 5 computers."

De uitgebreide bescherming, wat F-Secure als Internet Security 2013 aanbiedt, kost Ziggo-klanten 3,95 per maand en kan op vijf machines worden geïnstalleerd.

De gratis editie van F-Secure Anti-Virus is op één computer te gebruiken. "We raden aan om dit te installeren op het apparaat dat u het meest gebruikt", aldus Ziggo in een e-mail aan klanten. Zowel bij de gratis als betaalde virusscanner kunnen abonnees op technische ondersteuning rekenen.

Bron: Security.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nietes
Als 1 scanner je pc/laptop wel traag maakt is het F-secure wel
Stja Annoying
 
Black Tiger
Nou... ik ken nog wel ergere hoor. Norton, Nod32 en Panda tegenwoordig ook.
F-secure is wel erg goed (al in de dos tijd), dus voor mensen die alleen wat internetten en mailen is het prima.
En gratis voor 1 pc. Dus op eentje waar wat traagheid niets uit maakt zet je deze en op de rest een goed gartis alternatief (Avast, AVG of Avira).
Greetings, Black Tiger
 
Justin23

Quote

Black Tiger schreef:

Nou... ik ken nog wel ergere hoor. Norton, Nod32 en Panda tegenwoordig ook.
F-secure is wel erg goed (al in de dos tijd), dus voor mensen die alleen wat internetten en mailen is het prima.
En gratis voor 1 pc. Dus op eentje waar wat traagheid niets uit maakt zet je deze en op de rest een goed gartis alternatief (Avast, AVG of Avira).


Dan heb je wel al lang geen Norton meer op jou PC gehad want Norton voert alleen activiteiten uit als in PC inactief is.
 
briolet

Quote

Zippo schreef:De gratis editie van F-Secure Anti-Virus is op één computer te gebruiken.


Hier mist toch wel een belangrijke restrictie: die PC moet ook nog onder bepaalde windows versies draaien. Ik heb b.v. twee desktop PCs en op geen van beide is die scanner bruikbaar. Ook onder dos draait die scanner niet, volgens een mededeling op een van de eerste regels in het programma.

Ik vond dat overigens een heel vreemde limitering in het programma: waarom alleen dos noemen en geen Mac of Linux?
 
Black Tiger

Quote

Dan heb je wel al lang geen Norton meer op jou PC gehad want Norton voert alleen activiteiten uit als in PC inactief is.

Klopt, al jaren niet meer, hij heet immers ook al jaren Symantec.Smile

Maar jij schijnt niet echt te weten hoe een virusscanner werkt als ik dat zo lees.Cool

Als die alleen maar dingen zou doen als de pc inactief is, dan zou het een bijzonder slechte scanner zijn geworden. Want een beetje virusscanner doet altijd aan realtime detectie, inclusief Norton.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo doet abonnees virusscanner cadeau', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie