obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
port forwarding ubee - ip camera
sash79
Ik ben al 3 dagen bezig om mijn ipcamera via een extern wifi netwerk of via 3g te kunnen bekijken.
Via port forwarding ben ik naar mijn idee de juiste instellingen ingevoerd.....
zodra ik via 3G verbinding met mijn ip camera wil maken doet ie niks, terwijl via mijn eigen wifi netwerk de camera het perfect doe.

Waarschijnlijk heb ik een stap gemist of iets verkeerds ingevuld.HELP!!!!!!!

Wie o wie kan mijn een fatsoenlijk stappenplan geven want via google lees ik zoveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie......

Ik heb alles gedaan zoals in de handleiding staat maar geen resultaat......
 
devengroen
Sash,

Iets meer info zou fijn zijn:

- Merk en Type camera
- Merk en Type mobiel

Lijkt er toch wel op dat de P.F. niet goed is ingesteld
 
sash79
Type Camera: Medisana Baby Monitor
Merk Mobiel: Iphone 4

Ik vermoed ook dat een instelling niet goed staat..... binnen mijn eigen netwerk doet ie het perfect... maar via 3G of andere wifi krijg ik hem niet aan de praat :-(
 
mesa57
Het enige wat ik zo kan verzinnen is :
1. De firewall in je router niet op low staat
2. Er al andere software draait op poort 80
3. Je niet het juiste IP adres (van de camera) in de portforward hebt opgegeven
4. Je een onjuiste poort (ipv 80) hebt opgegeven
5. Je external ip bij de port forward niet hebt leeggelate
6. Je op de iPhone probeert te verbinden met het lokale IP adres (192.168.178.x) ipv het externe ip adres.

Genoeg gokjes zo ?
 
sash79
Ik was vergeten bij port triggering op apply te drukken dus daarom lukte het niet...opgelost maar bedankt voor meedenken :-)
 
mesa57
Zal ik toevoegen aan het lijstje :
7. Niet op apply gedrukt
Zip It
 
briolet

Quote

sash79 schreef:

Ik was vergeten bij port triggering op apply te drukken dus daarom lukte het niet...opgelost maar bedankt voor meedenken :-)


Goed te horen dat het nu werkt. Alleen snap ik niet wat port triggering ermee te maken heeft. Weet je zeker dat dit geen toeval was? Triggering wordt normaal van binnen het netwerk gestart en gaat dan pas forwards creëren op de andere poorten.
 
mesa57
Nr. 8 - Je hebt niet toevallig port triggering gebruikt ipv port forward ?
 
sash79
Ik weet het niet. Ik heb zowel port forward als port triggering ingevuld. Wanneer ik alleen port forward gebruik doet ie niks. Nu kan ik overal de ip camera zien via 3G of ander wifi netwerk.

Hoe kan ik checken of het nu werkt via port triggering? Is het een probleem als het zo werkt? Sorry maar ben echt een noob op dit gebied Stress
 
mesa57
Port triggering verwijderen en op Apply drukken Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port forwarding ubee - ip camera', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
IP Camera Hardware instellingen : 73 20-10-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Ip adres. Camera’s Algemeen : 9 19-11-2017
Advertentie