obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Lag met ubee router
ginjirou17
Beste vrienden. Ik heb al veel topics hierover gelezen, maar geen van hen had een oplossing voor mij.

In het kort:Ik ben van kpn overgestapt naar ziggo. Ik had bij kpn 20 mbit download en nu heb ik 60mbit download met kabel. rond de 12 ping. Maar spellen spelen lukt niet door de lag. En websites laden duurt ook redelijk lang.

Draadloos haal ik rond de 16mbit (maar dat komt omdat de ubee router bagger is heb ik gemerkt)
Ik ben een beetje radeloos. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen lag meer heb in game?
Ports zijn geforward. Nat is open waar kan het nog meer aan liggen? Of is de router nu echt bagger?
 
Zippo
Zet de firewall in de ubee eens op het laagste niveau of helemaal uit. Heb je dan nog lag?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ginjirou17
Hij staat al op het laagste niveau, en ik heb nogsteeds lag
 
mesa57
Misschien kun je eens een pingplotter test doen naar je router en vervolgens eens naar ziggo.nl
 
ginjirou17
Dit is naar ziggo.nl
ginjirou17 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
mesa57
Wel een beetje kort. Maar geen lag. Dan wordt het een heeeeel moeilijk probleem, want waarschijnlijk ligt de lag buiten het Ziggo netwerk dan. Het beste kun je hierover eens met webcare schakelen.
En maak eens een wat langere trace (30/60 minuten) en doe dat ook nog eens naar je gameserver zodat je kunt vergelijken.
 
ginjirou17
Ik zal hem is een uurtje aan laten staan en daarna weer een screenshot posten.
Ik ping nu naar ziggo.nl weer, naar mijn router. En de link naar een server op battlelog van battlefield 3. Ik laat ze alle 3 een uurtje aanstaan, kijken wat eruit komt
Ik hoor ook van verschillende bronnen dat een nieuwe router (van de mediamarkt bijv.) heel erg kan schelen?
 
mesa57
Als je geen lag naar ziggo.nl hebt, help een nieuwe router ook niet.
Mocht je het willen proberen, moet je de Ziggo router laten uitschakelen door de helpdesk en verlies je toegang tot wifispots.
 
ginjirou17
Bij deze screenshots van de 3
ginjirou17 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
mesa57
Ik zie 1 spike in het eerste plaatje rond 14:53. Zijn er niet zoveel dus.
Ik wist niet dat je 2 grafiekjes naast elkaar kon zetten. Dat is wel leuk.
Maar klopt het dat je op het moment van die spike opeens ook een spike naar je router had ? In het derde plaatje zie ik dat nou weer niet ???
En in het plaatje naar ziggo.nl juist weer wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lag met ubee router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Advertentie