obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Kabelbedrijf Ziggo biedt mobile internet. Klanten kunnen nu abonnementen kopen om ook buitenshuis te internetten per laptop of tabletcomputer.
 Onderwerp afdrukken
wifispots
moeskoetie
is het niet mogelijk om wifispot op een samsung met bada besturingssysteem te krijgen?
mij lukt het in elk geval niet, en van ziggo krijg ik geen antwoord.Angry
2902091737
 
Black Tiger
Zou in principe wel moeten lukken.
Is toch maar een kwestie van usernaam en wachtwoord invullen bij de wifi? Waar gaat het mis?
Greetings, Black Tiger
 
moeskoetie
is het dan zo, dat ik bij mijn huidige wifi naam alleen een andere naam en wachtwoord moet inbrengen?
ik heb gezocht op de naam ziggo en niet op mijn wifi naam die ik nu gebruik.
2902091737
 
mesa57
Nee, gebruikerscode en ww van je eigen wifi blijft hetzelfde.
 
moeskoetie

Quote

mesa57 schreef:

Nee, gebruikerscode en ww van je eigen wifi blijft hetzelfde.

oke, dat snap ik, maar is dat wifispot dan mijn huidige wifi internet met alleen een andere inlognaam en ww?
ik moet dus niet gaan zoeken naar ziggo naam maar mijn eigen wifi naam, en daar het inlogcode en ww veranderen?
2902091737
 
mesa57
Als je op je eigen wifi wilt inloggen gebruik je je eigen code/ww.
Als je op Ziggo wifi wilt inloggen (alleen nodig als je niet thuis bent) gebruik je de code/ww voor wifihotspots die je kunt vinden op 'mijn ziggo'.
 
moeskoetie

Quote

mesa57 schreef:

Als je op je eigen wifi wilt inloggen gebruik je je eigen code/ww.
Als je op Ziggo wifi wilt inloggen (alleen nodig als je niet thuis bent) gebruik je de code/ww voor wifihotspots die je kunt vinden op 'mijn ziggo'.


ik probeer het nog maar eens duidelijk te maken.
ik heb nu bvb mijn internet naam pietpc met een inlognaam en ww.
als ik nu ziggo wifispot wil gebruiken, moet ik dan bij pietpc de ziggo wifispot inognaam en ww gebruiken, of....... moet ik ziggo wifi zoeken en daar de gegevens van wifisspot invullen?
dus dan zou ik pietpc als verbinding hebben en ziggo voor wifispot
2902091737
 
mesa57
Ja, precies, wifispots hebben allemaal ssid Ziggo en je moet daar inloggen met je wifispot code/ww.
 
moeskoetie
maar die ssid ziggo die kom ik niet tegen als ik naar wifi zoek bvb bij mij thuis... daar zou ik hem toch wel moeten zien of niet?
2902091737
 
Black Tiger
Ja die zou je moeten zien.
Is Wifispots wel al geactiveerd bij jou? Kun je via Mijn Ziggo en dan onder Internet wel je codes vinden voor wifispots en staat hij geactiveerd daar?

Zoja, welk merk en type Ziggo modem heb je?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifispots', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Ziggo wijzigt beveiliging WifiSpots Ziggo nieuws : 2 25-04-2016
Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone. Algemene computer en software vragen. : 2 09-01-2016
Delta en Ziggo koppelen WifiSpots Ziggo nieuws : 2 05-08-2015
Ziggo Wifispots- Bijna geen verbinding Klacht over Ziggo : 16 24-05-2015
Advertentie