obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Cisco interactieve hd rec. reset automatisch
Zigzag
Hallo, ik heb een sisco die automatisch reset
Heb vanalles geprobeert met instellingen maar maakt niet uit
Gister heb ik hem terug ontvangen van de reparatie maar die konden niks vinden
Dan ligt het denk toch aan de software denk ik dan
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Komt er nog een software update uit? Of nog beter een omruilactie van ziggo!
 
Zippo
Dat is inderdaad vreemd. Maar wat ik niet uit je verhaal kan opmaken is of dat het een Cisco modem of een Cisco ontvanger betreft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zigzag
Bedankt voor je reactie
Het is een cisco 8485dvb hd dvr
 
Zippo
Kijk eens in het menu van die cisco of er een firmware upgrade beschikbaar is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zigzag
Nee geen update beschikbaar,heb hem ook al paar terug naar fabrieksinstellingen gebracht en opnieuw geinstalleerd maar het helpt allemaal niet.
 
Zippo
Ik ga ervan uit dat er geen geaarde stekker aan de ontvanger zit. Maar kun je het chassis eens aarden?

De bedoeling hierachter is dat eventuele stoorsignalen verminderd worden waardoor de reset niet optreed.

Wees wel voorzichtig, want er kunnen lekstromen lopen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zigzag
Inderdaad geen geaarde stekker aan ,daar zat ik ook al eens aan te denken,misschien dat andere apparaten er op storen ofzo.ik weet alleen niet hoe ik hem moet aarden.niet zoveel verstand van electra
 
Zippo
Zet in elk geval een aanwezige draadloze dect telefoon zo ver mogelijk uit de buurt van de ontvanger. Deze staan erom bekend dat ze storen.

Het chassis is het omhulsel van je ontvanger. Hopelijk bestaat dit uit metalen delen die je kunt aarden. Maar je kunt ook de metalen buitenkant van b.v. de coax aansluiting gebruiken op de ontvanger.

Verbind deze het liefst met de randaarde van je stopcontact (bescherming via de aardlekschakelaar), dat zijn de zichtbare pennetjes op het stopcontact die je ook gewoon kunt aanraken.

Eventueel kun je een verbinding met je verwarming maken, vaak is er bij de draaiknop wel een stukje bloot koper zichtbaar.

Testen met aarding is geheel voor eigen risico.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zigzag
Tel. Stond inderdaad vlakbei ,ik ga ff wat proberen.
Laat wel ff weten of het opgelost is.
Nogmaals bedankt.Thumbs Up
 
hapahani
Ik had precies hetzelfde met mijn cisco.Ik heb toen Ziggo gebeld en die hebben een harde reset gedaan.Het probleem is nu wel over.Dus Ziggo even bellen zou ik zeggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco interactieve hd rec. reset automatisch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie