obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken?
Zippo

Quote

Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken?

Het hangt af van je abonnement op hoeveel apparaten je tegelijkertijd direct titels kunt kijken. Ga op de pagina Mijn account (Your Account) naar Abonnement wijzigen (Change Plan Information). Je kunt maximaal zes unieke geautoriseerde Netflix-compatibele apparaten koppelen aan je Netflix-account.


Ik heb wel interesse om me te abonneren op Netflix, bovenstaande kwam ik tegen op de website van Netflix.

Deze passage doet vermoeden dat je meer moet gaan betalen als je op meer apparaten de dienst Netflix wilt hebben.

Wie weet hoe het zit? Is het 1 vaste prijs voor alle geschikte apparaten binnen een huishouden of is de lok prijs slechts voor 1 apparaat geldig?

Ik kan hierover in elk geval geen aanvullende informatie vinden. Wat voor addertjes zitten er dan nog meer onder het gras?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Je logt in met je account, vervolgens kan je profielen aanmaken.
Dan kan je met 2 profielen op verschillende apparaten kijken.
Twee apparaten tegelijk dus, al maak je 4 profielen, uiteraard
geprobeerd, 2 tegelijk. Ik heb een gratis proefabbo, die zeg ik
weer op, op tijd natuurlijk. Het aanbod is groot, maar allemaal
niet recent. Usenet is voor ons beter.
 
Zippo
Ok bedankt voor de info. Maar als je 3 of 4 apparaten wilt gebruiken met netflix dan kan dat dus niet. Of kun je dan "upgraden"?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Niet alle 4 tegelijk, het account kan je overal gebruiken.
2 Profielen, zoals dat heet in Netflix, tegelijk. Of er een
upgrade komt weet ik niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
netflix Klacht over Ziggo : 4 29-12-2017
Netflix op Horizonbox (kanaal 150 en via de App) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 11-02-2017
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 07-12-2016
Horizon gebruiken als harde schijf voor films Algemeen : 2 31-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie