obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
pop3
CD
Ik kan sinds 1 September geen POP3 berichten meer ontvangen op outlookexpress en Incredimail, wel verzenden, hoe kan dat ?
 
Zippo
Verzenden gaat via de smtp server. Pop weer via een andere. Ook werken beide met verschillende poorten.

Welke waarden heb je ingevuld bij pop?

Zet ook je firewall en virusscanner eens uit. Misschien heb je per ongeluk wel opdracht gegeven die poort/service te blokkeren.

Liefst firewall en virusscanner niet oplaten starten met windows en dan testen. Naderhand uitzetten heeft niet altijd het gewenste effect.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
CD
ik heb aan mijn instellingen niets veranderd en heb het probleem op 3 computers, zou het aan de router kunnen liggen ?
LINKSYS Wireless-G broadband.
 
CD
Mijn vrouw kwam op het heldere idee om via webmail mijn e-mail berichten binnen te halen.
Inderdaad het werkte met mijn gebruikersnaam en wachtwoord kon ik wel 533 e-mail berichten van afgelopen 2 weken ophalen.
In outlookexpress kan ik nog steeds niets ophalen.
Smile
 
Jovel
@cd;
er zijn meer mensen met e mail problemen bij ziggo, en zeker in het oude Casema gebied, vul even het klachten formulier in van COAX NL en wij gaan aan de slag
 
CD
Virusscanner uitgeschakeld maar helpt niet, maar weer een brief geschreven naar Ziggo zakelijk, dat is een antwoordnummer dus ik hoef geen postzegel te plakken.
Daar hoef je ook geen antwoord van te verwachten maar ik blijf doorzeuren.
 
CD
nog steeds kan ik niets ontvangen op POP3
nog steeds geen bericht van ziggo
 
CD
ik heb het klachten formulier ingevuld, maar hoe krijg ik er antwoord op?
 
Zippo
Ik neem aan dat je het klachten formulier van coax.nl bedoelt die hier links in de kantlijn staat. In dat geval krijg je vanzelf bericht.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ligt de POP3 eruit bij ziggo, kan geen meels ophalen?? Storing : 10 17-12-2009
POP3 Instellingen software : 1 10-09-2008
Advertentie