obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
TV op iPad
johan11941
Hallo, ik heb de Ziggo app op mijn iPad geïnstalleerd werkt eerst goed maar nu als ik hen start blijft hij zo'n 6 seconden staan en dan schakelt hij uit, ik heb hem al een paar keer verwijd en opnieuw geïnstalleerd, dan werkt hij m maar na opnieuw opstarten is het weer hetzelfde, wat kan ik er aan doen dat hij blijft werken.
johan1276
 
kobus1960
Ik suggereer niets, maar even een oorzaak uitsluiten.
Met een jailbreak, PP25, o.i.d., werkt de Ziggo app niet meer.
 
johan11941
Bedankt voor de reactie, maar wat bedoel met jailbreak, PP25, ik heb de originele Ziggo app, en ben ingelogd.
 
kobus1960
Oke, die programma's gebruik je dus niet, uitgesloten.
Welk type IPad gebruik je? En heb je alle updates die
door Apple zijn aangeboden wel meegenomen?En als
laatste, je kan de Ipad wel op een PC aansluiten en
itunes gebruiken?
 
johan11941
Bedankt, ik ben al aan het zoeken geweest en kwam ook dit probleem tegen na een update naar 7.02 dus ik heb dit zoals het is uitgelegd met het verwijderen van de app en dan uitschakelen en dan opnieuw installeren en dan zou het weer moeten werken, ik hoop dat het dan is opgelost en anders meld ik me wel weer.
Ik heb een iPad 4 met een Retina display
 
kobus1960
Oké, dat is idd de oplossing voor zover bekend.
We horen graag van je. Succes!
 
johan11941
Probleem niet opgelost ook niet op het forum met de zelfde probleem, dit moet Ziggo oplossen met een nieuwe update, dus afwachten wanneer Ziggo hier mee komt
 
kobus1960
Tja. hier werkt ie wel gewoon, Iphone 4S met 7.02.
 
johan11941
Dat had ik ook gezien , met de iPhone hebben ook geen last, het is alleen met de
iPad na de update naar 7.02, dus het is alleen op te lossen door Ziggo of Aplle. dus afwachten wanneer dit gebeurd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV op iPad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
streaming van Ipad naar TV Analoge radio of televisie storing : 12 15-11-2015
Humax 5200c en iPad Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 05-03-2014
Ziggo TV App Ipad Algemeen : 4 02-01-2014
WiFi traag ism iPhone/iPad/iMac WiFi, draadloos netwerk : 2 20-08-2013
E-mail account op ipad instellen Instellingen software : 21 18-01-2013
Advertentie