obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
spotnet, socket closed 954
doark
Sinds vanmorgen start spotnet niet meer op, maar geeft mededeling "socket Closed 954.
Als ik via internet iets download en nadien via altbinz de zaak wil ophalen bij de server, geeft dit progje aan dat ik niet meer dan 4 poorten kan gebruiken, ik heb er niet zoveel verstand van. Is dit een sort storing?(Ziggo)
Alvast bedankt voor een eventuele reactie
 
kobus1960
Welke poort heb je bij provider keuze staan dan?
Zou 119 moeten zijn.
 
doark
staat op 119, 4 poorten gebr.naam en wachtwoord(heeft het al die tijd normaal gedaan.)In ieder geval bedankt voor de reactie.
Wel zag ik op het forum, dat dit wel eerder bij anderen is voorgekomen.
EEn kennis uit Den Helder (Quicknet) krijgt dezelfde melding door, is ook van ziggo.
 
kobus1960
Ik heb zojuist even de Ziggo server gebruikt.
Niets aan de hand. Mag ik vragen hoeveel GB
u heeft binnengehaald de afslopen 4 weken?
Ziggo hanteert een fair use policy. Dan wil zeggen
downloaden maar op uw pakket, maar dat is niet
ongelimiteerd. Na die (voor Ziggo te veel) hoeveelheid
gaat de rem erop.

Download je veel, neem een payserver, dan heb je daar
geen last meer van. Bovendien betaal je dan voor eigen
downloads, wie weet hoe handig dat nog een keer is. Wink

Hier lees je meer. http://www.binaries4all.nl/index.php
 
MisterSenseo
Ik heb hetzelfde meegemaakt, volgens mij ligt dit aan Spotnet.
Eerst kwam mijn schoonvader met de melding, en toen heb ik thuis ook mijn Ziggo account in Spotnet gezet en had precies hetzelfde.
Nu vond ik de Ziggo servers altijd al bagger en heb dus voor die paar lullige tientjes een Sunny-usenet-account genomen.
Voor AiE Extra neem je een unlimited account voor 76,- per jaar en voor Plus ben je voor 56,- per jaar klaar............scheelt een berg ergenis.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
doark
Het klopt wel dat ik aardig wat films heb gedownload, het aantal GB heb ik niet bijgehouden omdat ik, vlgs ZIGGO geen limiet heb op het downloaden, ik zal het nog even aanzien, als het binnen een paar dagen niet verdwenen is, ga ik helemaal weg bij Ziggo en stap over op glasvezel met een andere provider.
Moet dan toch een betaalserver in de arm nemen.
Bedankt voor de reacties want ik was net van plan een herinstallatie te doen.
 
MisterSenseo
Sterkte.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
netty10
Ik krijg dezelfde foutmelding bij Spotnet, NZBEE doet het ook niet meer. Ik heb de meest uitgebreide abbo qua internet. Denk dus niet dat het ligt aan hoeveel je download. Bovendien is mijn abbo onbeperkt, dus daar kan het niet aan liggen. Hoorde wel dat het wel vaker vookomt bij Ziggo.
 
ed3327
Ligt niet aan Spotnet maar aan Ziggo.

Een oplossing die bij mij werkte was in Spotnet en Newsleecher bij de provider/server het adres news.quicknet.nl te vervangen in 212.54.40.12

Ziggo maakt gebruik van 2 IP adressen en deze werkt kennelijk wel.

Er zijn al veel meldingen gedaan bij Ziggo maar kennelijk vinden zij klant tevredenheid niet heel belangrijk.Helpless
 
netty10
ed3327, ophalen van nieuwe spots gaat prima via door jou opgegeven ip-adres, alleen krijg ik bij het downloaden 'kan geen verbinding met de externe server maken' Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'spotnet, socket closed 954', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
spotnet Klacht over Ziggo : 3 27-07-2016
incomplete bestanden ziggo/spotnet Nieuwsgroepen : 4 14-10-2013
Spotnet 931 HELP !! Algemeen : 4 17-07-2013
Spotnet Nieuwsgroepen : 16 06-11-2011
Spotnet of andere vervanger voor FTD Nieuwsgroepen : 22 24-10-2011
Advertentie