obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Met 24 jaar schijn je geen trouwe klant te zijn.
marcveen
Recent schijnt er een mail naar 'trouwe' klanten te zijn gezonden met een aanbieding van een Humax 5200C HD recorder voor slechts € 49,--.
Met 24 jaar lid van Casema/Ziggo schijn je, in de ogen van Ziggo, geen trouwe klant te zijn.
Ten minste zo lijkt het want wij hebben geen aanbieding ontvangen.
 
Black Tiger
Wat niet is kan nog komen. Dit soort aanbiedingen wordt over het algemeen niet gelijk over heel Nederland verzonden. Dan zouden ze het niet bij kunnen houden met leveringen als velen daar gebruik van zouden maken en krijg je daar weer klachten over.

Het kan dus zomaar zijn dat jullie over een paar weken dezelfde aanbieding krijgen.
Een jaar of 2 geleden was er hier ook een soortgelijke aanbieding, en ik kreeg hem twee weken nadat de aanbieding, die een kennis van me in dezelfde woonplaats had gekregen, afgelopen was.

Dus ik neem aan dat het vermoedelijk in dit geval ook om een gespreide aanbieding zal gaan.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Hier wel een aanbieding ontvangen. Maar als je er gebruik van wilt maken moet je een jaarcontract afsluiten.

Hier in de wijk zijn ze glasvezel aan het aanleggen tot in de woning.

Ik houd mijn opties nog even open en wil me daarom niet voor een jaar binden terwijl ik nu per maand kan opzeggen.

Mijn download snelheid is hoog genoeg, ik zou echter wel een hogere upload snelheid willen hebben.

Wellicht komen eerst de abonnees in "glasvezelgebieden" eerst aan bod om verlies van klanten aan glasvezel te voorkomen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Zo heb ik vorig jaar een gratis Cisco HD gepakt...., ook op het laatste moment
de aanbieding ontvangen, en gebruik van gemaakt. Dit voor een nieuw jaarcontract.
Loopt einde van de maand af, dus ik ben benieuwd.
 
marcveen

Quote

Black Tiger schreef:

Wat niet is kan nog komen.


Ik heb zelf via Facebook contact gezocht en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hele aardige medewerkster heeft gezorgd dat ik de HD recorder voor de aktieprijs van de HD decoder (€ 69,--) kan krijgen. SUPER.
 
kobus1960
Eind goed, al goed!!!
 
gege
Nou, niet dus als je weer een Ziggo klant geworden na een paar jaar op glasvezel te zijn geweest. Gisteren is het abo ingegaan, en heb tot op heden nog steeds geen tv. Alles was netjes opgeborgen in de doos, de Cisco DVB, en had ook de 2 smartcards nog. Het kan wel 48 uur duren, voordat ik tv kan kijken. Dus nu nog 24 uur te gaan. Dit kan er bij mij niet in, dat het zo lang moet duren. Ik heb tv en internet abo. Internet werkt wel.
 
kobus1960
Open even een nieuw onderwerp, zo komt jouw situatie beter
in het zicht, totaal anders dan dit onderwerp van topicstarter.
 
briolet

Quote

marcveen schreef:

Recent schijnt er een mail naar 'trouwe' klanten te zijn gezonden met een aanbieding van een Humax 5200C HD recorder voor slechts € 49,--.


We zijn inmiddels 4 maand verder en die aanbieding geldt nog steeds. Mijn Cisco recorder ging stuk en bij navraag kon ik ook een nieuwe Humax 5200C kopen voor 49.- De Ziggo medewerkster vertelde dat de enige voorwaarde was dat ik mijn abonnement weer een jaar vast moest zetten.

Die voorlichting van de dame was onvolledig. Ik heb inmiddels een brief ontvangen met de voorwaarden en die zijn eigenlijk identiek aan die van een nieuwe abonnee.

- Je huurt hem voor 2 jaar tegen een éénmalige vergoeding van 49.-
- Je zet je abonnement voor 1 jaar vast.
- Na twee jaar wordt je pas eigenaar van de recorder
- Als je binnen 2 jaar opzegt, moet je ook de recorder weer teruggeven.

Deze aanbieding voor vaste klanten is terecht. Het komt heel wrang over als nieuwe klanten allerlei kortingen krijgen en de trouwe klanten niet.
 
Black Tiger
Dat maakt me dan wel nieuwsgierig naar iets anders wat er zijdelings wel mee te maken heeft.
Een rekensommetje...

Quote

- Je huurt hem voor 2 jaar tegen een éénmalige vergoeding van 49.-

So far so good.

Quote

- Als je binnen 2 jaar opzegt, moet je ook de recorder weer teruggeven.

Jaaaahhhh maarrrrrrr.....
Je hebt hem gehuurd voor 2 jaar. Dus nu is de vraag, stel je zegt op na 1 jaar en je stuurt hem terug, krijg je dan ook 24,50 terug? Je hebt immers maar de helft van de huur gebruikt.
Of mag je hem anders gewoon 2 jaar houden en dan pas terugsturen? Je hebt immers voor 2 jaar huur betaald en niet voor korter. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met 24 jaar schijn je geen trouwe klant te zijn.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie