obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
slechte bereikbaarheid webcare
dikkedikkie
Hallo beste webcast medewerkers

Ik heb nu al maanden problemen met mijn rudy en kan nog steeds geen interactieve tv kijken. Ik heb hiervoor een nieuw modem gehad alleen lost dit niets op. Ik heb daarom op 27november en 4 dec een bericht gestuurd maar hoor helemaal niets meer van jullie.

Ook heb ik een vraag gesteld waarom de order voor het leveren van een tweede atv uit blijft. Ook hier geen antwoord op gekregen..

De eerste keer dat ik begin november een bericht stuurde moest ik ook ellenlang wachten op antwoord.
Lijkt me wel zo prettig eens een goede oplossing te krijgen voor mijn problemen. En als er geen oplossing is verwacht ik op zijn minst een antwoord en controlevraag of de problemen verholpen zijn of niet.. Gewoon geen gehoor meer geven lijkt mij niet het beeld dat ziggo af zou moeten willen geven.

De vragen die ik heb gesteld staan in jullie prive berichtenbox en jelle is degene die me de eerste keer had geantwoord.

Ik vind het jammer dat ik nu op deze manier jullie aandacht moet proberen te krijgen om te worden geholpen met mijn problemen. Ik ben nog geen 3 maanden klant van ziggo.....



En ja... De helpdesk heb ik allang gesproken. Die willen dat ik een nummer bel dat knetterduur is en op eigen kosten een monteur laat komen. Ik werk zelf voor een internetprovider als techer en zit daarom ook echt niet op een monteur te wachten.

Groet
Gewijzigd door dikkedikkie op 07-12-2013 13:07
 
kobus1960
Dit forum is voor en door Ziggo gebruikers.
Geen binding met Ziggo zelf. Er komen hier
(tegenwoordig) heel af en toe mensen langs
van Ziggo_Webcare, waaronder Jelle. Een
verplichting is dit niet. Dus jullie is Ziggo en
niet dit forum. Wink
 
dikkedikkie
Dan niet je of wel reageren of nooit reageren. Niet een tussenstap kiezen en niet meer reageren als het te moeilijk wordt. Bovendien heeft ziggo nieteens zelf een forum dus een andere optie is er niet om deze mensen te bereiken
 
dikkedikkie
Ijs als je een ander beter alternatief hebt hoor ik dat natuurlijk graag. Ik bedoel daarmee uiteraard niet de klantenservice. Die is gewoon schandalig slecht.
 
kobus1960
Dit forum is niet van Ziggo zelf!!

Ik begrijp dat je woedend bent, maar reageer dat vooral af op Ziggo zelf.
Wij zijn geen Ziggo, wij zijn forum gebruikers en toevallig soms Ziggo klanten.
Hier is ook geen verplichting tot antwoord, meestal leest er iemand met
ervaring en die beantwoord, maar is dat niet verplicht, een vrij forum dit!!
 
dikkedikkie
Ik begrijp dat dit een vrij forum is voor en door ziggo gebruikers. Blij toe dat het bestaat ook. Feit blijft nog steeds dat ik een betalende klant ben die er mede voor zorgt dat webcare elke maand brood op de plank heeft. Als er dan hier alleen gereageerd wordt wanneer het hen uit komt en bij moeilijkheden men de handen er vanaf trekt vraag ik me af waar men dan met klachten naartoe kan. Daarom vraag ik ook of je een alternatief weet.

Dit draadje heet toch ziggo klachten?? Nou dit is mijn klacht
 
dikkedikkie
Ik quote vanaf de website trouwens: ons Webcare-team zit klaar om uw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. De medewerkers (Alex, Arjen, Ben, Elvis, Erwin, Jantien, Jelle, Jesse, Julius, Michael, Rob en Simone) helpen u graag via Twitter, Facebook en op een aantal fora. Het Ziggo Webcare-team is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 6.00 tot 0.00 uur (op feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur).
 
kobus1960
Alternatief, andere provider. Het is ons ook allang opgevallen dat
Ziggo_Webcare hier nog zelden aanwezig is, andere prioriteiten.
Zijn vermoedelijk bezig de aanbiedingen te slijten, daar is het nu tijd voor. Helpless
 
dikkedikkie
Andere provider als in adel is geen optie.. Ik schrijf wel een brief en spam alle fora vol waarop webcare actief is. Dit kun je toch geen service noemen........
 
kobus1960
Wink Alles lekker volspammen, goed plan!! Niet mopperen als je
later helemaal geen internet meer hebt hé? Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte bereikbaarheid webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
slechte compensatie Ziggo UPC Klacht over Ziggo : 4 02-01-2017
Slechte Wifi ontvangst WiFi, draadloos netwerk : 8 09-08-2016
Slechte wifi Firmware : 8 25-12-2015
Advertentie