obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
switch veroorzaakt traag internet.
Etim

Quote

edwinsnoep schreef:

Hi,

Ik heb exact het zelfde probleem. Afgelopen week een nieuwe Cisco EPC3928AD modem ontvangen en aangesloten. PC rechtstreeks aangesloten geeft 143 Mb down en 14,3 up. Sluit ik mijn Vigor 2850 er op aan (verder niets) is download gereduceerd tot 48 Mb down en 14,3 up.

Met vorige modem ruim 100Mb gehaald met deze Vigor. Ook gigabit switch er tussen geprobeerd.. geen effect. Rechtstreekse CAT 6 kabel tussen Cisco en Vigor zelfde effect.. Verder niets op aangesloten..

Ben je al iets opgeschoten.

Groet,

Edwin


Ik ben er vandaag nog niet mee bezig geweest, ga er nu mee aan de gang misschien kom ik vana ond verder. Zoja dan laat ik het horen, maar ik ben er bang voor dat ik niets nieuws zal kunne n melden.

grt. Eric
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'switch veroorzaakt traag internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie