obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard
theplayer
Oh, ja, dit nog: Ik heb op advies van de ziggo-medewerker de wachtwoorden van zowel webmail als mijn 2 e-mailaccounts gewijzigd en de accountinstellingen vervolgens gecheckt. Alles werkte! Maar de pop-ups blijven komen...!
 
Black Tiger

Quote

en controleert vrijwel elke minuut op nieuwe e-mails

Nja, sorry dat ik het zeg, maar dat is echt overdreven en nergens voor nodig.
Logisch dat je dan ook vaker meldingen krijgt.
Als je dat op een van onze servers zou doen had je pech want dan kwam je in de firewall, hetzelfde bij hotmail/live die dat ook niet toestaan.

Ik zou gewoon mijn email programma eens op een meer normaler niveau zetten. Bijv. elke 10 minuten is ruim zat. Als je echt ergens dringend op zit te wachten kun je altijd eens extra klikken.

Dat je het af en toe eens krijgt ligt inderdaad aan Ziggo, zoals je al zag heb ik datzelfde euvel. Maar door een normale email instelling dus ook veel minder vaak.

Verder kunnen we daar niets aan doen dan behalve dit advies en afwachten totdat Ziggo de boel weer in orde heeft.
Greetings, Black Tiger
 
theplayer
Dat lijkt overdreven maar in de tijd dat ik anders wacht stapelt het werk zich op omdat er dan ineesn veel meer tegelijk komt. De dosering en regulering in het afwerken heb ik meer onder controle door de ontvangsttijd aan te passen. Alleen bij afwezigheid (en dus afhankelijk van webmail) check ik zelf regelmatig.
 
kobus1960
Ik denk dat theplayer personeel in moet huren. Shock
Vooral mail-lezers, anders gaat het helemaal fout.
 
Black Tiger
Kan ik me niet voorstellen want het duurt over het algemeen ook al een paar minuten om een email te lezen.
Ik kan me ook geen enkel beroep indenken wat dat nodig zou hebben.

Misschien is dan een instelling van elke 5 minuten al een verbetering, wie weet. Met de huidige instelling zal het in elk geval helaas niet verbeteren totdat het euvel bij Ziggo opgelost is.

@Kobus: Lijkt me ook een goed plan.Grin
Greetings, Black Tiger
 
theplayer
For the record...ik ben docent voor schriftelijk werk dat in vaak flinke hoeveelheden binnenkomt en veel tijd nodig heeft voor verwerking en bovendien binnen een bepaalde tijd weer terug moet.
En extra personeel? Helaas! Dit is heel specifiek werk voor slechts enkelen met dezelfde functie.
Maar om de discussie niet weer te laten afdwalen.... ik zal kijken wat ik met de adviezen kan bereiken. Met dank tot dusver.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie