obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe enquête uploadsnelheid, zie zijpaneel links.
Zippo
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%).
Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Upload tenminste 75%
Upload tenminste 50%
Upload tenminste 25%
Upload zoals nu +/- 10%

Bovengenoemde enquête, staat links in het zijpaneel.

Reacties, nuanceringen kun je hieronder kwijt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Eigenlijk vind ik de upload zoals hij nu is goed, maar ik heb AiE Extra......
De downstream vind ik veel te hoog, die mag van mij best lager maar dan kom je op AiE Plus en dan vind ik de Upstream te laag.
Dus ik vind het eigenlijk afhankelijk van het abonnement.
Als de upload 100% of 50% wordt van de download dan ga ik per direct over naar AiE Plus of zelfs Basis.......tot een paar jaar terug had ik ADSL en die 20 Mbit die ik toen had was voor surfen meer dan genoeg, met films downloaden ( wat ik veel doe ) is AiE Extra heerlijk, maar Plus is genoeg, dat merk ik bij mijn schoonouders......Wink
Conclusie : voor mij persoonlijk mag de upload verhoogd worden tot 50% van de download......i.e AiE Plus wordt dan 60/30 Mbit en dat lijkt mij de ideale verbinding.........Smile
 
Zippo
Hier Alles in 1 Plus, maar ik vind 6 megabit upload toch echt te weinig. Met 60-30 ben ik happy, met 60-15 ga ik twijfelen maar blijf ik denk wel. Als het blijft zoals het nu is 60-6 dan overweeg ik overstappen naar glasvezel.

De glasvezel ligt al in de kruipruimte, binnenkort wordt er een modem op aangesloten in de meterkast. Cogas verglaast heel Almelo (Cogas gebied) en biedt glasvezel van Caiway aan. Ben alleen niet zo happig om over te stappen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Nou dat is dus de reden waarom ik nog steeds AiE Extra heb.
Als inderdaad AiE Plus 60/30 of 60/15 wordt dan stap ik direct over naar Plus.........Wink
 
oggiz
Als de upload 50% wordt van de download , kan ik wel 1 stapje lager dan mijn AiE Extra.
Glasvezel zijn ze heel druk mee hier in Almelo klopt, er moest zelfs op Sinterklaas avond nog een schakelhuisje hier voor de deur getakeld worden, dat had toch wel even de volgende dag gekund.Angry
 
Bitfreak
De uploadsnelheid mag wat mij betreft naar 30Mbit/s bij het Alles in 1pluspakket.
Over de downloadsnelheid ben ik tevreden maar ik heb er ook geen probleem mee als deze naar 100Mbit/s gaat.Grin
 
Puma
Upload moet gewoon synchroon zijn. Punt. Downloaden gaat snel zat met 150Mb. Erg "vervelend" dat ik zo "lang" moet wachten als ik iets moet verzenden. Je raakt namelijk gewend aan de downloadsnelheden en de tijd die je kwijt bent aan iets binnen te harken. Vandaar. Upload moet net zo snel als download gaan.
Gewijzigd door Puma op 03-01-2014 01:02
 
almodovaris
Voor de modems in omloop is lastig om een grote uploadsnelheid te bieden. Dat heeft te maken met het aantal kanalen dat er worden gebruikt voor upstream.
 
MisterSenseo
Maar 60 Mbit moet mogelijk zijn, technisch....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ziggo moet wat te bieden hebben. Vandaar telkens een stapje.
Het kan allemaal veel harder, maar ja, dan is de koek op. (geen smiley)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe enquête uploadsnelheid, zie zijpaneel links.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Advertentie