obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Kabelbedrijf Ziggo biedt mobile internet. Klanten kunnen nu abonnementen kopen om ook buitenshuis te internetten per laptop of tabletcomputer.
 Onderwerp afdrukken
wifispots instellen
oggiz
Hallo ik probeer wifispots in te stellen op mijn laptop met windows 7 home premium
Ik heb het 19 stappen tellende stappenplan gevolgd, die ik vond op de site van ziggo.
Ik kan alles ook zo instellen,maar hij maakt toch geen verbinding en komt met deze foutmelding,zie foto.
Wie weet wat er hier niet goed gaat ?

www.dropbox.com/s/jm0j4s9n6rxj40x/201...205451.jpg
Gewijzigd door oggiz op 08-01-2014 23:47
 
kobus1960
En als je gewoon op verbinden klikt?
 
oggiz
Dan komt steeds weer het venster tevoorschijn, waar ik dan inlognaam en wachtwoord kan invullen.
Hij probeert dan verbinding te krijgen, maar dan komt bovengenoemde foutmelding weer in beeld.
Het ziggo WiFi hotspot werkt wel, want op mijn telefoon werkt het gewoon goed.
Ik heb deze foutmelding nog nooit eerder gezien.
Maar bedankt voor het meedenken kobus1960
 
briolet
Die error is een windows probleem. Dat certificaat kent windows niet en moet toegevoegd worden. Op de mac is dat simpel. Je kiest in dat error dialoog, de button linksonder en via dat menu kun je aangeven dat dit certificaat in de toekomst wilt vertrouwen.

Op windows is dat blijkbaar heel lastig, dus moet je ergens instellen dat er geen beveiligde verbinding via certificaten gebruikt moet worden. Blijkbaar vind Ziggo het te veel werk om uit te leggen hoe je een veilige instelling kunt maken. En wees eerlijk, dit is eigenlijk ook de taak van windows om uit te leggen hoe je certificaten als betrouwbaar aanmerkt.

Maar ik heb geen windows en ben daar blij om. Wink
 
oggiz
Bedankt Briolet,
Heb nu wat gevonden hoe ik bij de certificaten in Windows kan komen
We gaan er aan werken,hopelijk lukt het,zal het hier dan wel melden.
 
mesa57
En anders moet je het wifispots installatieprogramma van Ziggoo gebruiken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifispots instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo AP als gastaccount instellen WiFi, draadloos netwerk : 1 07-07-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Ziggo wijzigt beveiliging WifiSpots Ziggo nieuws : 2 25-04-2016
instellen incredimail Algemene computer en software vragen. : 8 24-01-2016
instellen emailprogramma INCREDIMAIL Algemene computer en software vragen. : 37 23-01-2016
Advertentie