obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
mail bericht door sturen
ranza
op mijn ipad mini kan ik geen mailtjes meer doorsturen wat eerst wel ging hoe kan dat?
 
kobus1960
Van alles, omschrijf je probleem even nader.
Zo komt er waarschijnlijk niemand met een antwoord.
 
ranza
Op mijn iPad mini komen gewoon mailtjes binnen maar als ik er een door wil sturen naar een ander dan kan hij de server niet vinden mijn server is ziggo heb smtp.ziggo.nl op mijn pc kan ik ze wel doorsturen
heb.al een nieuw account aangemaakt dat heeft dus niet geholpen
 
Black Tiger
Maakt je iPad mini wel verbinding met jouw draadloos netwerk en niet per ongeluk met het netwerk van de buren?
Greetings, Black Tiger
 
ranza
Het netwerk van de buren kan het niet zijn. Is zelden te zien vrij staand huis is dat niet zo
Groet ranza
 
Black Tiger
Als er geen ander soort internet op je ipad zit kan ik me alleen nog maar bedenken dat het om een typefout gaat. Maar dat zul je ook wel gecontroleerd hebben.

De mail komt binnen dus er moet internet verbinding zijn en hij kan de pop server vinden, dan vraag ik me toch echt af waarom hij de smtp niet vinden kan, tenzij de naam niet juist is.
Want bij elke provider is die smtp.ziggo.nl te vinden en als hij niet verbinden kan zou hij een andere foutmelding moeten geven dan "kan server niet vinden".
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Welke programma gebruik je voor je mail?
Ik gebruik bv. de Gmail app vandaar de vraag.
Misschien maakt dat wat duidelijker.
 
ranza
bedankt voor de moeite heb ook vergeleken met de pc daar staat precies het zelfde en die stuurt wel alles door e verzend ook alles dus moet ik nog verder zoeken

groet Ranza
 
Black Tiger
Ik hoop dat je het kunt vinden, heb zelf even geen ideeën meer, maar ben wel erg nieuwsgierig geworden wat het zijn kan.
Want als het geen ander wifi netwerk is, dan zou ik het ook niet meer weten. En je had al aangegeven dat je dit gecontroleerd had.
Mocht je er nog achter komen zou het fijn zijn als je de oplossing even komt melden.
Greetings, Black Tiger
 
ranza
Doe me best het rare is dat het wel heeft gewerkt
Groet ranza
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail bericht door sturen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017
E mail Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 07-02-2017
Advertentie