obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen internet
Kittencandy
Hallo,

ik heb een bekabelde verbinding met een Ubee modem (mocht dat belangrijk zijn). Sinds een paar dagen valt mijn internet precies om het uur heel even weg (vaak minder dan een seconde), maar bij online gamen is dit heel vervelend. Ik weet niet of dit aan de hardware of software ligt maar ik heb niks veranderd aan de software, dus tenzij een windows update het veroorzaakt heeft.... Ik heb dit al eerder gehad, toen ging het vanzelf weer over na een week of 2, maar ik vraag me toch af of ik er zelf niet wat aan kan doen. Ik heb overigens wel 3 weken geleden mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd en geformatteerd, maar daarna heeft 't internet nog gewoon 2 weken normaal gedaan. Ik heb 30 seconden de modem losgehoppeld gehad maar dat hielp niet. Ik meen me te herinneren dat ik m ooit een half uur heb losgehaald... zou dat hiervoor ook kunnen werken?

Groet, Kc.
 
Kittencandy
Half uur loskoppelen heeft niet gewerkt helaas.
 
kobus1960
Je hebt al sinds 02-09-2011 problemen met Ziggo.
Wordt toch eens tijd voor een monteur?
Even 1200 bellen.
 
Kittencandy
Heb monteur over de vloer gehad zo'n 6 weken geleden. 't is ook niet steeds hetzelfde probleem, maar steeds weer nieuwe. Helaas.
 
kobus1960
Dan is het vanaf hier wel heel moeilijk om een oplossing
te bedenken, iets gaat er fout. Ik zou toch weer om een
monteur verzoeken. Of een deskundige in een andere
kring. Een frisse kijk op het geheel kan veel doen.
 
MisterSenseo
Volgens mij staat de DHCP lease op 60 minuten, zet die eens op 1440 minuten en kijk dan wat er gebeurt ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Jaco Hage
of je retour signaal gaat niet lekker. Welke splitter-switch gebruik je?
www.optimizer.co.nl - ''More technology services for you''
 
Kittencandy

Quote

MisterSenseo schreef:

Volgens mij staat de DHCP lease op 60 minuten, zet die eens op 1440 minuten en kijk dan wat er gebeurt ?


Lease time van DHCP staat op 3600, is 't in seconden of minuten?

Ik gebruik deze splitter

http://www.bcc.nl/netgear-fs605-300.html
 
MisterSenseo
Volgens mij is dat seconden en dat is dus precies een uur.
Stel hem eens in op 86400, dan staat ie precies op 24 uur.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Kittencandy
hehe half 4 al/nog op, nou snap ik die koffie emoticons (en de naam) xD. Heb 'm anders gezet en al paar uur geen probleem meer gehad. Wederom bedankt voor de hulp dus ^-^
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie