obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Lagg en onstabiel internet..
schut603
Hallo,

Na ik weet niet wat te hebben gezocht op het forum en eigenlijk al de gehele nacht bezig te zijn met het internet ben ik teneinde raad...

Sindskort zijn wij klant bij ziggo omdat bij kpn het internet soms wegviel en dit is dan eens in de 2 dagen.
Nu maak ik graag internet radio en game ik geregeld maar ik heb zoondanig hoge lag dat het gamen zelf gewoon niet mogelijk is ik wordt om de 10 minuten uit de game gegooid.
Dit is natuurlijk super iritant dus ik heb het volgende geprobeerd:

Firewall uitschakelen dit bleek gisteren avond even te helpen maar nu is het weer waardeloos.
Ik heb alle 13 kanalen gebruikt maar dit bleek ook niet te helpen..
ook heb ik verschillende keren het modem uit en aan gezet maar dit was ook te vergeefs...
Wat misschien handig is om te vermelden dat ik de dure 65+ lijn heb gebeld en hun zogenaamd men router hebben geoptimaliseert maar dit heeft voor mij niet geholpen..

Zelf vermoed ik dat het door het modem van ziggo komt aangezien daar kwa wifi nogal veel problemen mee oplevert...

Wie heeft er een idee dit is mijn internet snelheid vanaf mijn slaapkamer normaal gesproken moet ik hier gewoon normaal kunnen internetten aangezien ik nog geen 30 stappen van het modem af zit.. ook heb ik al gekeken of men laptop up to date is dit is hij.

3274014792

Wij hebben alles in een extra dus dit zou niet zo laag mogen zijn lijkt mij ?

Want lagg bij gamen of steeds uitvallen bij een online internet radio vind ik niet oke..
Ook skype gesprekken voeren gaan gewoon simpelweg niet...

Vroeger viel ik wel is uit maar niet om de 10 minuten...
dus wie heeft er een oplossing..

Vriendelijke Groeten Brian
 
mesa57
Kun je eens een pingplotter trace maken naar ziggo.nl en dan ook nog eens naar je router (192.168.178.1) ?
 
schut603

Quote

mesa57 schreef:

Kun je eens een pingplotter trace maken naar ziggo.nl en dan ook nog eens naar je router (192.168.178.1) ?


alles leuk en aardig maar hoe doe ik dat xD?
 
mesa57
http://www.letmegooglethat.com/?q=pin...ingplotter Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lagg en onstabiel internet..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie