obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zenders verdwijnen...
pompebled
Goedenavond,

Tijdens het kijken van de filmpjes op SBS 6 ging het beeld ineens op zwart.
Via de analoge ingang van de videorecorder was SBS 6 nog wel te zien.

In de loop van de avond vallen er steeds meer digitale zenders weg, is er een probleem met het signaalaanbod?

Groeten, Jan.
 
mesa57
Onderhoud van Ziggo ?
 
pompebled

Quote

mesa57 schreef:
Onderhoud van Ziggo ?

Hallo Mesa,

Op zaterdagavond om 19.00 uur?
Uit klantvriendelijkheid zou ik dit dat 's nachts of 's ochtends vroeg doen en dan op z'n minst een mededeling op het scherm laten zien dát er onderhoudt wordt gepleegd...

Groeten, Jan.
 
BMP
Lijkt mij sterk dat dit onderhoud zou zijn, doen ze normaal gesproken alleen nachts.

Is vast een storing, mocht het nog zo zijn, check even op je postcode gebied.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...wwod7CYANA
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Werkzaamheden worden gewoonlijk alleen 's nachts uitgevoerd tenzij er andere aanleiding is.
Zo had ik vorige week 's ochtends totaal geen signaal, toen ik de hond ging uitlaten liep ik langs de wijkkast waar een auto van Ziggo en een auto van een aannemer stonden, grond open voor de kast.
Dus ik vraag wat er aan de hand is, bleek dat men een kabel was vergeten te vernieuwen, dus ff snel in de ochtend gedaan.
Geen meldingen, geen emails, we hebben gewoon 2 uur geheel zonder signaal gezeten, waar ik totaal geen problemen mee heb want het is een tijd ver binnen de marges......Wink
Ik merk geen verschil in tv of internet, maar blijkbaar was het dringend nodig die kabel toch onaangekondigd te vervangen.
Dus laten we nou niet zo negatief doen, Ziggo houdt echt wel rekening met haar abonnees, alleen soms "staat er een olifant in de weg"............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet

Quote

MisterSenseo schreef:

...bleek dat men een kabel was vergeten te vernieuwen, dus ff snel in de ochtend gedaan.


Ja dat is onderhoud en geen storing. Het had natuurlijk opnieuw aangemeld moeten worden.

Quote

maar blijkbaar was het dringend nodig die kabel toch onaangekondigd te vervangen.


Waarschijnlijk hebben ze al storing gehad op andere kabels van dezelfde leeftijd. Ik heb ook wel eens telefoonstoring gehad. De monteur constateerde dat de contactpunten in de verdeelkast al behoorlijk aangetast waren. Hij heeft toen ook alle andere aansluitingen in de wijkkast vervangen en niet gewacht tot daar ook problemen optraden. Dus die mensen hadden toen ook onaangekondigd een korte telefoononderbreking. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders verdwijnen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie