obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo's digitale voetbalkanaal Eredivisie Live. Deel je ervaringen.
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers. maar niet voor Ziggo.
Hey Ziggo regel dat ook voor onze abonnees. Hey Ziggo regel dat ook voor onze abonnees. 100%[1 stem]
Laat maar, ik wordt al moe als ik naar sport kijk. Laat maar, ik wordt al moe als ik naar sport kijk. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers, maar nog niet voor Ziggo
Zippo
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers

Het hoofdkanaal Sport1 Select van betaalzender Sport1 is de gehele maand maart gratis voor digitale kijkers. Niet alleen CanalDigitaal maar ook andere tv-aanbieders, waaronder KPN, UPC, Caiway en Zeelandnet gaan de dienst aanbieden. Dat betekent dat voor velen Formule 1 en UEFA Champions League voetbal live te zien is.

Het is een jaarlijkse actie van Sport1. De tv-zender maakt binnenkort bekend welke sportevenementen via het hoofdkanaal Sport1 te zien zijn.

Met Sport1 kan er 24 uur per dag gekeken worden naar Europese en Internationale sportcompetities en- evenementen waaronder voetbal, tennis, golf en basketbalwedstrijden. De focus van Sport1 Select ligt op het live voetbal, maar daarnaast is er een selectie van golf, tennis, Formule 1, MotoGP, NBA Basketbal en atletiek te zien. Andere tv-kanalen van de betaalzender zijn in deze periode alleen met een Sport1-abonnement te bekijken.

Opvallend is dat Ziggo niet bij de aanbieders zit die de dienst gratis aanbiedt. Mogelijk dat betaalzender Sport1 in de komende dagen alsnog bekendmaakt dat Sport1 Select ook voor digitale Ziggo-kijkers een maand lang gratis beschikbaar is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Ik kijk sport gewoon op de PC, HD streams zijn niet te tellen.
Maar goed, een maand Sport1 gratis is nooit weg.
Dan wel te hopen dat het zender van de maand is/wordt, anders
zul je zelf weer op moeten zeggen na een dergelijk aanbod.
Krijgen we dat weer.........Helpless
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers, maar nog niet voor Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie