obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service????
Hwacht
18.2. op Ziggo aangesloten. 20.2. contact opgenomen omdat newsserver niet werkte. NA 1,5 wachten, doorverbindingen kwam de oorzaak: mijn abonnement (Ziggo PLUS) zou pas 28.2 worden geactiveerd. Wachten dus. Vandaag 3.3. newsserver mbv Sabnzb en Spotlite getest of het inmiddels werkte. Helaas. Opnieuw contact Ziggo, antwoord: HELAAS KAN IK GEEN OPLOSSING VOOR U BEDENKEN EN KUNT U DE BETAALDE ONDERSTEUNING GAAN RAADPLEGEN!!

HOEZO NOG EENS EXTRA MOETEN GAAN BETALEN VOOR HET NIET WERKEN VAN EEN DEEL VAN MIJN ACCOUNT??? ONDESKUNDIGHEID OF COMMERCIEEL HANDELEN? In ieder geval is Ziggo een zeer teleurgestelde klant rijker ondanks het begrip en de vriendelijkheid van de klantenservicemedewerker.

Wie heeft ook met een dergelijk probleem te maken gehad en weet een oplossing?

Ik gebruik mijn Ziggo hoofd-emailadres en wachtwoord en poort 119 om in te loggen.

Alvast bedankt voor de ondersteuning.
 
BMP
De instellingen in sabnzbd

Server naam news.ziggo.nl
Poort nummer 119
Gebruikersnaam volledigemailadres@ziggo.nl
Wachtwoord ######
Verbindingen 4
Bewaartijd dagen 0
Tijdslimiet 120 sec.


Spotlite gebruikt ook verbindingen, dan moet je ze delen kan zeer traag werken in spotlite, ook downloaden gaat trager met de ziggo server maar 2 verbindingen voor spotlite en 2 voor sabnzbd

Aan te raden is om een pay server te nemen (Sunny bijvoorbeeld), van die pay server twee/vier verbindingen in spotlite zetten de rest in sabnzbd, ook kan je daarnaast in sabnzbd de ziggo server er bij zetten als optionele.

Als je een pay server neemt die 60 megabit snelheid heeft, en dan de optionele ziggo server ernaast dan pak je zo 7.6 MB/sec.

Succes Wink

Oh ja nog een verzoekje, die caps van je zit vast, maak hem ff los, hoofdletters worden op dit soort fora gezien als schreeuwen, Grin

Dank Smile
Gewijzigd door BMP op 03-03-2014 19:41
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Hwacht
Bedankt voor je reactie. Nog eens alles opnieuw geïnstalleerd en gegevens ingevuld. Blijf toch de melding krijgen dat SABnzbd zich niet aan kan melden bij de newsserver. Ik zou me toch op z'n minst aan moeten kunnen melden?
 
mesa57
Dan heb je toch iets fout gedaan. En daar krijg je van Ziggo idd geen ondersteuning voor.
 
Hwacht
Contact met serverplus wees uit dat het aan de server moest liggen en verwees me terug naar de klantenservice. Op de valreep gaf hij nog de tip om mijn emailadres en wachtwoord nog eens opnieuw in te voeren of te wijzigen. En inderdaad blijkt dat de oplossing. Het vreemde blijft dat ik wel bij mijn email in kon loggen. Maar dit vijf euro advies leverde wel resultaat op.

Iedereen bedankt voor het meedenken.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie