obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Forwarding op uBee EVW321b modem
februari
Ik heb onlangs een Ziggo modem gekregen bij een alles in 1 abonnement.
Als ik hierop port forwarding wil instellen, worden de ingegeven gegevens niet onthouden. Als ik na het ingeven op Apply klik, sprint het scherm terug naar de beginsituatie en worden de gegevens niet opgeslagen. Ergo, ik kan geen port forwarding instellen.
Uiteraard heb ik me ervan vergewist dat DMZ optie uit staat.
Zijn er nog andere instellingen die moeten gebeuren voordat ik deze actie kan uitvoeren?
 
mesa57
Nee, zo moeten werken. Misschien maak je ergens een foutje ?
Post eens een screenprint voordat je op apply klikt.
 
februari
Ik heb een schermafdruk gemaakt (.jpg). Echter als ik die wil toevoegen krijg ik in het pad-venster de melding:
C:\fakepath\uBee_forwarding001.jpg
terwijl de afbeelding 100kb groot is en op een D-partitie staat.
Ik heb ook de afbeelding in de systeemmap "afbeeldingen" geplaatst, met hetzelfde resultaat.
Ik hoop dat de afbeelding toch meegaat.
februari voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
mesa57
Vul bij external port (start/end) ook eens 5995 in.
 
briolet

Quote

mesa57 schreef:

Vul bij external port (start/end) ook eens 5995 in.


Ik heb het even getest op mijn Ubee 3200. Maar als je dat veld niet invult, vult hij zelf de goede poorten in. En als je echt foute waarden invult, krijg je een duidelijke error melding.

De Ubee 3210 zou net echter anders kunnen zijn.
 
mesa57
Sowieso eens een factory reset van het ding doen (reset knopje).
 
februari
Dank voor alle moeite, maar gisteravond bleek alles ineens wel te werken. Ik heb diverse apparaten kunnen forwarden. Alles werd gewoon bewaard. De velden ingevuld zoals dat in de printscreens is aangegeven.
Probleem dus opgelost.
 
mesa57
Spoken ... Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forwarding op uBee EVW321b modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie