Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Pagina 2 van 2: 12
|
Uitgaande mail niet mogelijk
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 20-03-2014 14:20
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2858 Lid sinds: 07-04-2011 |
Oh grappig. Welke email client gebruik jij dan?
Greetings, Black Tiger
|
|
|
briolet |
Geplaatst op 20-03-2014 15:08
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Ik doe alles met "Mail" de default mail Cliƫnt op de iMac. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 20-03-2014 16:22
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2858 Lid sinds: 07-04-2011 |
Oh een Mac ding... oke.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
JakeOfOz |
Geplaatst op 11-06-2014 14:44
|
Activiteit » Oldenzaal » 7577PM » TV + Internet Z2 » Ubee EVW321B WiFi » TV Standaard » CI+ Module Neotion Berichten: 1 Lid sinds: 11-06-2014 |
Om met ongeveer dit probleem maar in te haken: Ik zit in Thunderbird (al jaren ervaring mee ook) met de smtp te prutsen. Ik wil de email van een ander domein verzenden via de smtp van ziggo. heb de instellingen van ziggo.nl overgenomen, maar elke keer als ik wil verzenden krijg ik de melding "The message could not be sent because the connection to SMTP server smtp.ziggo.nl timed out. " Dit doet 'ie ook consequent. Heb ook geprobeerd de poort te veranderen, maar zowel op 465 als 587 werkt het niet... |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 11-06-2014 16:08
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2858 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat heeft Ziggo wel eens vaker maar kan ook aan Thunderbird liggen. Daar was iets met de identificatie, waarbij Thunderbird zich als "gebruiker" in plaats van als "gebruiker@domein.nl" bij de authenticatie. Veel mensen hebben ook de controle op nieuwe email belachelijk hoog staan (elke minuut). Pure onzin en logisch dat providers (bijv. ook hotmail) hier maatregelen tegen gaan nemen. Dat is ook een reden voor timeouts. Ik weet niet of dat bij jou het geval is, zoiets schrijf ik er altijd bij voor mensen die meelezen of het topic later via Google vinden en een oplossing zoeken voor hetzelfde probleem. Maar het klopt wel dat de Ziggo smtp server door het bot ook wel timeouts heeft. Mijn advies... stel de email controle in de client in op 1x per 10 minuten (voor zover dat niet het geval is), da's vaak zat. Heb je een ander domein? Verstuur dan gewoon via de smtp van dat ander domein. Dat werkt vaak beter. smtp.anderdomein.nl poort 587 Dit om te zorgen dat de email niet door Ziggo geblokkeerd wordt. Kun je hier iets mee? Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitgaande mail niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Advertentie