obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
cisco router
sasger
Onze wifi verbinding valt steeds weg 100 keer gebeld met ziggo ander kanaal gezet gereset, dure gesprekken met ict afd niets geholpen op een gegeven moment merkte we dat ziggo door de telefoon ook steeds minder vriendelijk werd ze wisten het ook niet meer, ja wifi verbinding is nou eenmaal niet constant zuiver dus u moet zelf iets proberen versterker er tussen miss (135 euro) makkelijk gezegt allemaal. We zijn sinds half jaar geleden overgestapt van tele2 naar ziggo omdat we eigenlijk een keer iets anders wilde proberen maar hebben daar zoooon spijt van. Weten nog niet wat we verder doen verbinding is nog steeds slecht!!!!
 
kobus1960
Omschrijf even wat voor pc/netwerkkaart/routers/kabels/enz. je
gebruikt. Dat brengt misschien iemand op een idee.
 
Black Tiger
Misschien is het gewoon erg druk met draadloze netwerken in de buurt. Daarnaast is het ook nog zo dat de wifispot ook nog eens signaal duwt van het modem.

Het wifi gebeuren van de Ziggo modems is niet het sterkst, dat kan wegvallen verklaren.
Als je al een ander kanaal geprobeert hebt, dan hoeft een oplossing geen 135 euro te kosten dat is schromelijk overdreven. Ik weet niet van wie je die info hebt, maar die voelt zich dan niet helemaal lekker.

Een oplossing die misschien kan helpen is het gebruik van een of meer wifi repeaters die je in het stoptcontact kunt duwen.
die zijn al vanaf rond 17 euro per stuk te krijgen.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

overgestapt van tele2


Had je toen ook Wifi? En zo ja, staat de zender nu ook weer op dezelfde plek waarmee het toen wel allemaal goed ging?
 
sasger
Met tele 2 ook wifi echt nooit problemen gehad wel natuurlijk andere modem ik denk dat het daaraan ligt er staan wel meer klachten over cisco modem op het internet. Wil miss toch proberen versterker er tussen te zetten er zijn ook iets goedkopere 80 euro van sidecom. Of wifi repeaters ??
 
Black Tiger
Saskia, als je een vraag stelt, is het handig als je ook -alle- antwoorden leest.

Lees eens het tweede antwoord op jouw reactie, dus zeg maar mijn vorige antwoord. Daar heb ik al gesproken over repeaters en prijzen daarvan.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Ik heb uit HongKong een wifi versterker van 8 watt besteld.
Als dát geen verbetering geeft op de max 100 mW die een normale wifi router geeft, weet ik het ook niet meer.......Wink
Ik hou jullie op de hoogte, zodra ik hem binnen heb en de eerste ervaringen ermee........
Uitgaande van de 27mc van vroeger waar je met 2 watt een paar kilometer haalde en dan 8 watt, dat moet een bereik geven waar je stil van wordt, hahahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
sasger
heb voorlopig paar dingen die ik ga proberen dank jullie voor de tips
 
sassie1971
Hoi Saskia hier een bericht van Saskia
Ik had dit ook het blijkt dat je in de router de lease tijd kan veranderen
Het schijnt dat je een tijd een ip adres least en deze wort na 50 min elke keer veranderd en hier ging het fout want de router moet jou app elke 50 minuten een ip adres toe wijzen
Als je meer apparaten hebt is het nog erger omdat het ip adres van het een apparaat in de stand-by aan een ander wordt gegeven
Dit moet in geavanceerde instellingen in je router ik heb deze nu op 24 uur staan ( in minuten ingevuld)
En mijn probleem is weg
Bij mij is 3 x een monteur langs geweest en zeker tig telefoontjes gepleegd
Maar heb ergens op een forum dit tegen gekomen en het werk geen wegvallende wifi meerBye-happy
 
sassie1971
Ps als je het niet kan vinden kan ik het wel even opzoeken in mijn router maar hoop dat t probleem is opgelost
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie