obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wan Lease
lauren
Heee, aangezien ik geen ander ip adress mocht/kon krijgen van ziggo ( dik 30min in de wacht )
en waardeloos toegesproken, heb ik via de router instellingen op Release Wan Lease gedrukt
Nu geen verbinding meer, moet ik nu wachten tot ik een ander krijg toegewezen? of zijn er nog andere trucjes ben al dik 2weken aan het klooien met dit probleem

mvg
Lauren
 
Black Tiger
Als je op release klikt geeft hij hem alleen vrij en vraag geen nieuwe aan. Dan moet je op renew klikken.
Dikke kans dat je dan het ip weer krijgt wat je al had.

Er is al vaker over gesproken op dit forum. Je moet er geluk mee hebben en bijv. liefst langer dan 24 uur je modem uit laten, dan is er een kans dat je een nieuw ip adres krijgt.
Beter is om het probleem op andere wijze op te lossen als dat kan.
Greetings, Black Tiger
 
lauren
Bedankt voor je snelle antwoord

dus eingelijk heeft dat geen zin haha,
dan moet ik de modem toch maar een paar dagen uitlaten hopelijk lukt het
en anders toch genoodzaakt een andere provider te nemen helaas
 
Black Tiger
Maar waarom wil je een ander ip? Ben je ergens geblokkeerd? Dan is het vaak ook een oplossing om betreffende site een emailtje te sturen.
Greetings, Black Tiger
 
lauren
ja mijn zoon is geblokkeert op een mafia spelletje wat die dus echt de hele dagen speelde
nu zeurt die constant aan me hoofd , en weet niet goed wat ermee aanmoet
 
Black Tiger
Nagaan bij de beheerder van dat spelletje en bij je zoon waarom hij geblokkeerd is.
Want als hij dat zo vaak speelt en je hebt dadelijk een nieuw ip adres is hij net zo goed binnen de kortste keren opnieuw geblokkeerd als de huidige blokkade terecht is.

Andere oplossing... naar een andere maffiaserver gaan, voor zover ik bestaan er wel meer van die servers.
Greetings, Black Tiger
 
lauren
Ja ik zei ookal zoek een nieuw spelletje, maar hij wil perse die spelen haha
 
Black Tiger
Nee ik bedoel er zijn meer maffia servers. Smile
Maar als hij perse op die ene server wil spelen dan wordt het lastig.
Greetings, Black Tiger
 
landaal
Ja precies.. Al zou je een ander ip hebben en de beheerder van dat maffia spelletje ziet hem online en de blokkade was terecht dan krijgt hij zo weer een blok. dus denk inderdaad dat mailen met de beheerder de oplossing is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wan Lease', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Static lease Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 04-07-2016
Ubee EVB3200 reboot bij static lease invoer Klacht over Ziggo : 26 29-01-2013
Snelheid internet beperkt door DHCP lease Algemeen : 4 22-07-2010
Advertentie