obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wifispots signaal versterken
ZiggoUserUtrecht
Beste gebruikers,

Ik heb Ziggo Wifispots en hier maak ik soms gebruik van als ik bij mijn vriendin ben die alleen een mobiel internetabonnement heeft en geen kabelaansluiting ( het signaal pik ik op van de buren) . Ik kan dan soms een kwartiertje internetten maar dan is het signaal ineens weg. Is er een manier om het Wifispots signaal te versterken, dmv een repeater bijvoorbeeld? Ik pikte laatst wat op over een Ubiquity Nanostation2 of is dat een te ingewikkelde methode?

alvast bedankt!

Gr Frederik
 
Black Tiger
Dat gaat moeilijk worden. Je heb namelijk maar voor 2 apparaten een aansluitcode voor Wifispots.
Als je er maar eentje nodig hebt, dan zou je er theoretisch eentje voor die repeater kunnen gebruiken en eentje voor je telefoon. Alhoewel ik gezien de benodigde instellingen er aan twijfel of een repeater wel deze instelmogelijkheden heeft.

Maar dan heb je als nadeel dat je dus geen ander apparaat (andere telefoon of tablet) meer met Wifispots kunt gebruiken.
Greetings, Black Tiger
 
ZiggoUserUtrecht

Quote

Black Tiger schreef:

Dat gaat moeilijk worden. Je heb namelijk maar voor 2 apparaten een aansluitcode voor Wifispots.
Als je er maar eentje nodig hebt, dan zou je er theoretisch eentje voor die repeater kunnen gebruiken en eentje voor je telefoon. Alhoewel ik gezien de benodigde instellingen er aan twijfel of een repeater wel deze instelmogelijkheden heeft.

Maar dan heb je als nadeel dat je dus geen ander apparaat (andere telefoon of tablet) meer met Wifispots kunt gebruiken.


He Tiger, bedankt voor je antwoord.

Maar dat maakt mij niet uit, heb alleen nog wifispots op mijn tablet inderdaad. Maar het zou dus wel kunnen op een repeater? Zou je me misschien kort kunnen uitleggen op welke manier ik wifispots moet instellen op de repeater..
 
mesa57
Als je een repeater kunt vinden die WPA2 enterprise ondersteunt gaat het misschien lukken.
 
Black Tiger
@ZiggouserUtrecht, nee helaas kan ik dat niet.
Zoals ik al aangaf moet de repeater de benodigde instelmogelijkheden hebben.
Volgens Mesa moet dat dus WPA2 Enterprise zijn. Dan is er een mogelijkheid. Maar garanties kan ik niet geven uiteraard.
Greetings, Black Tiger
 
ZiggoUserUtrecht
Tiger en Mesa...

Bedankt..misschien klopt jullie tip toch wel..

ga het even nachecken..thanks
 
almodovaris
Een router met DD-WRT of Tomato USB daarop ondersteunt WPA2 Enterprise. Het kan als repeater werken. Het is mij niet duidelijk of beide tegelijkertijd ondersteunt.
 
zonnemelk
kijk hier http://engenius-europe.nl/index.php/p...t-campsite or zoek engenius ezhotspot extender.
 
Black Tiger
Het zou me niet verbazen als hij het inmiddels (vrijwel 1 jaar later) al opgelost heeft. Wink
Greetings, Black Tiger
 
zonnemelk
beter later dan nooit Blush
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifispots signaal versterken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen TV signaal meer Klacht over Ziggo : 2 26-12-2016
Advertentie