obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie via wandcontactdozen
ElaniaX
Wij zijn van plan Ziggo alles in 1 aan te schaffen. Mijn vraag is of wij de telefoon kunnen laten lopen via de al aanwezige vier-gats wandcontactdozen. Op de foto de situatie in de meterkast. Links de kabelaansluiting en rechts de KPN aansluiting. Wat ik wil weten is dat als ik een telefoondraad laat lopen van het modem naar het kastje boven de KPN aansluiting, of ik dan de wandcontactdozen kan gebruiken. De draden die vanuit het kastje lopen, gaan namelijk naar de wandcontactdozen.

13925080024_45cbd86fc3
 
kobus1960
Ja, geen probleem, niet vergeten de KPN kabel af te koppelen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie via wandcontactdozen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefonie Klacht over Ziggo : 3 06-12-2021
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing : 4 14-10-2016
Geen telefonie naar ander toe in Brazilie Ziggo mobiel telefonie : 3 17-07-2015
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Siemens N300A koppelen aan Ziggo telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 23-12-2013
Advertentie