obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven
Zippo
Ziggo introduceert vandaag de Ziggo Bellen app voor zijn klanten met vaste telefonie. Met deze gratis app belt de Ziggo klant met een smartphone of tablet, via Wi-Fi, tegen de tarieven van zijn 'vaste telefonie' abonnement. Vooral voor bellen vanuit het buitenland is deze app een handige en goedkope mogelijkheid.

Voor Ziggo klanten met een 'VolopBellen Altijd'-abonnement zijn de kosten voor het bellen naar alle Nederlandse mobiele en vaste nummers inbegrepen, ook vanuit het buitenland. Altijd handig om vanaf je vakantieadres te informeren bij de thuisblijvers hoe het bijvoorbeeld gaat met de hond of de kat.

Ziggo Bapp kan gratis gedownload worden in de App Store en de Google Play Store. Na het aanmaken van een Ziggo Bapp-account in MijnZiggo en activatie van de app op de smartphone of tablet (iOS/Android) kunnen klanten meteen bellen via Ziggo Bapp.

Voordelen van Ziggo Bapp

  • via Wi-Fi met je smartphone of tablet bellen via je vaste telefoonnummer, ook in het buitenland
  • bellen tegen dezelfde tarieven als je vaste lijn. Bij een 'VolopBellen Altijd'-abonnement zijn die kosten inbegrepen
  • gebruik van je smartphone contactenlijst
  • een tablet zonder SIM-kaart is met Ziggo Bapp dan ook als telefoon te gebruiken



Informatie over de Ziggo Bapp te vinden op www.ziggo.nl/bapp
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Even zitten spelen met die bapp app. Werkt prima voor uitgaande gesprekken. Mis alleen de optie om ook inkomende gesprekken aan te nemen via de mobiele telefoon. Of zie ik iets over het hoofd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
harryd
Wat betekend foutcode 603 op mijn tablet samsung galaxy 3 10.1 inch als ik wil bellen
 
Zippo
Als ik hierop google dan vind ik alleen maar 603 errors in combinatie met blackberry.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
harryd
Ziggo , klantenservice gebeld ..en zelfs die weet de foutcode niet...alles opnieuw erop gezet en weer zelfde code....doe ik mss iets verkeerds als ik een 06 wil bellen...moet het niet zijn *316 etc of toch gewoon 06 etc ?
 
harryd
Beide werken niet..wel kan ik naar huistelefoon en vrienden bellen met een huisnummer ipv 06 nummer
 
Zippo
Gisteren getest met bellen naar de mobiel van mijn zoon. Gewoon via de zoekfunctie (loepje) in bapp op naam gezocht en vervolgens gebeld. Ik sla wel standaard alle telefoonnummers in de telefoon op met +31. Dat is handig als je in het buitenland bent.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tropby
Heb het vandaag ook getest, maar alle nummers uit het telefoonboek met +31 werken niet.
Nummers ingeven met het toetsenbord van Ziggo Batt en zonder +31 werkt wel.
Sorteren op achternaam werkt bij mij ook niet, sorteerd op voornaam. (google account)
Bij opstarten melding gesprekskwaliteit slecht.
Bij diagnose test kwaliteit van de verbinding Ping is onvoldoende 25000 ms.
Collega gebeld, kreeg tehoren dat ik slecht te verstaan was.
Gewijzigd door Tropby op 04-07-2014 17:41
 
Zippo

Quote

Tropby schreef:

Heb het vandaag ook getest, maar alle nummers uit het telefoonboek met +31 werken niet.


Voor de zekerheid nog even gecheckt op mijn telefoon, maar zoals ik al schreef gebruik ik +31.
Na de +31 zit wel een spatie voordat de rest van het nummer komt.

Misschien is het toestel afhankelijk of bapp er mee om kan gaan. Ik heb hier een Samsung S4.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tropby
Vanavond de nummers handmatig ingevoerd inclusief +31 dan werkt het wel.
Dit is een Samsung probleem, want ik heb ook een Samsung S4 mini.
Maar nu nog de slechte verbinding, sorteren van de contacten op achternaam en het slecht geluid ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie