obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
Zelf repareren van een CISCO 8485DVB
jhariem
Ik heb sinds een maand een nieuwe Samsung HD ontvanger omdat mijn "oude" Cisco 8485DVB het had begeven (net buiten de garantieperiode Sad)
Nu heb ik de oude ontvanger bewaard en ik weet dat allebei de tuners defect zijn. Het is een bekend probleem bij dit apparaat en is redelijk eenvoudig te repareren. Als je er de onderdelen maar voor hebt! En daar komt mijn vraag: waar kan ik twee tuners kopen (als onderdeel) om zelf mijn HD decoder te kunnen repareren? Ik heb me een ongeluk gezocht op internet, maar vind nergens een antwoord. Er zijn genoeg bedrijven die de reparatie voor me kunnen uitvoeren, maar dat kost dan meer dan de onderdelen. En ik kan het zelf.
Wie helpt mij aan onderdelen???!!!
 
kobus1960
Bel hier even heen, hebben nog meer dan online staat.
http://www.radiobbb.nl/
 
briolet
Klinkt bekend. Bijmijn Cisco 8485DVB is één van de twee tuners defect. Live kijken gaat niet meer, maar opnemen nog wel.

Hier is nu ook een Humax als vervanging, maar als zo'n tuner voor een acceptabel prijsje te vinden is....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zelf repareren van een CISCO 8485DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie