obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Linksys EA6700
briolet

Quote

Holewijn schreef:

...ik gebruik alleen kabel.


Als dat bij twee routers gebeurd, zal het niet de router zijn. Kan een slecht contact in de bekabeling zijn. Ik heb het ook wel eens gehad dat router resetten de verbiningsproblemen steeds leek op te lossen. Uiteindelijk bleek het een slecht contact in een utp stekker te zijn en door het resetten bewoog ik de router met kabels even waardoor de stekker weer een tijdje contact maakte. Wink
 
BMP
Reset hij dan weer spontaan?
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Holewijn

Quote

briolet schreef:

Quote

Holewijn schreef:

...ik gebruik alleen kabel.


Als dat bij twee routers gebeurd, zal het niet de router zijn. Kan een slecht contact in de bekabeling zijn. Ik heb het ook wel eens gehad dat router resetten de verbiningsproblemen steeds leek op te lossen. Uiteindelijk bleek het een slecht contact in een utp stekker te zijn en door het resetten bewoog ik de router met kabels even waardoor de stekker weer een tijdje contact maakte. Wink


Ik heb er nieuwe kabels tussen liggen dus lijkt mij stug, en de kabel naar van modem naar router is bij de ziggo router meegeleverd.

Quote

BMP schreef:

Reset hij dan weer spontaan?


Ja, alle lampjes gaan uit daarna weer aan.
Gewijzigd door Holewijn op 03-08-2014 12:41
 
briolet

Quote

Holewijn schreef:Ik heb er nieuwe kabels tussen liggen dus lijkt mij stug, ...


Ik heb ook wel eens problemen met een nieuwe kabel gehad, die even de vloer geraakt heeft (of eigenlijk: onder een plint doorgeschoven heb):

UTPkabel_zps6bf48c3a

De rechter twee zandkorreltjes deden niets, maar de linker blokkeerde een pinnetje waardoor ik alleen een 100Mbps verbinding had. En dit was een kabel die ik direct uit de originele verpakking gehaald had en dan aangesloten..
Gewijzigd door briolet op 03-08-2014 14:15
 
kobus1960
Probeer het even uit met een andere pc/laptop, je zal niet
de eerste zijn met een probleem in het besturingssysteem.
Eigen ervaring.
 
Holewijn
Mag een slotje op, het probleem was de lengte van de kabel van modem naar router, heb nu na de 10m kabel een sitecom switch zitten vanuit daar een kabeltje naar de router en nu werkt het Smile

"Slotje"
 
mesa57
Dan is er toch wat mis met de kabel of de stekkers.
UTP mag zo tot 100 meter gaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Linksys EA6700', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Advertentie