obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Laatste weken modem steeds tijdelijk offline
dotternetta
Sinds een paar weken valt mijn, 4 jaar oude, Motorola Surfboard modem steeds uit.
Hij werkt wel, maar mijn internet-verbinding doet het niet. De stekker er uit en er in helpt wel maar na een tijdje valt ie weer weg.

Weet iemand een oplossing?

@home en Ziggo contactformulier werken niet Sad
Gewijzigd door dotternetta op 21-09-2008 18:45
 
Anonieme Gebruiker
Is er een router aangesloten op het modem?
 
mamo
Ik weet niet in welk gebied je woont maar in Regio Waterland Beemster is het een drama de laatste weken. Het volgende valt sinds vandaag te lezen op de Ziggo site:

Quote

van woensdag 24 september 08.08 uur tot (nog niet bekend)
Door een aanhoudend hardwareprobleem is er momenteel geen internet- en telefoonverbinding mogelijk in de volgende plaatsen:

- Zuidoostbeemster
- Middenbeemster
- Westbeemster
- Wormer
- Oostknollendam
- Jisp
- Wijdewormer
- Kwadijk
- Middelie
- Oosthuizen
- Warder
- Beets
- Ilpendam
- Monnickendam
- Broek in Waterland
- Zuiderwoude
- Marken
- Katwoude

Wij verwachten dat wij binnen enkele uren de problemen definitief kunnen verhelpen. Onze excuses voor de overlast.
 
dotternetta
Sorry voor de late reactie. Ik heb een paar telefoontjes gepleegd naar de helpdesk en er is een storing gevonden. Ik werd zelfs netjes teruggebeld dat het nu goed moest zijn, en dat was het.

Ik lees vanalles over een snelheidsverhoging bij Ziggo. Geldt dit ook voor @home-klanten?

groet en bedankt,

dotternettaGrin
 
Zippo
Volgens mij wel! Reset je modem maar eens!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
dotternetta
zal ik zometeen gelijk doen!
 
dotternetta
JAAA! Ik ging van 1700 naar 2200 op speedtest.net. Super, dat hebben we maar weer. Bedankt en groet GrinGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laatste weken modem steeds tijdelijk offline', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Advertentie