obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet, geen telefoon, wel digitale tv
ArjanHappy
Goedemorgen,

Voor mij is dit forum nieuw, maar het leek mij het proberen waard omdat Ziggo telefonisch onbereikbaar is op de tijden dat ik kan bellen in de avond. Verbinding wordt gewoon verbroken. Dit bericht kan ik snel vanaf mijn werk tikken en uploaden. Al drie dagen heb ik geen internetverbinding (niet via ethernetkabel en geen WIFI) en geen telefonie in huis. De digitale tv werkt wel naar behoren. Het Ubee modem heb ik reeds meerdere keren gereset en voor langere tijd uit gehad, dit lost echter niets op. Gisteren knipperde bijna alle lampjes op het Ubee modem, de upload en download lampjes knipperde rood. Nadat ik het modem voor 15 minuten uit heb gehad, brandt nu alleen nog het meest rechtse Power lampje. Kabels heb ik ook allemaal nagelopen, maar deze zitten goed. Wat kan ik zelf nog proberen? Of is er iemand van Ziggo Webcare die mijn modem kan uitlezen? (heb dit in een ander forumbericht gelezen).
Er wordt geen storing weergegeven op mijn postcode 3544ML

Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Want zonder internet thuis voel je jezelf toch redelijk "afgezonderd".

Alvast bedankt.

ArjanHappySmile
 
kobus1960
Doorgezet naar Ziggo WebCare, even geduld.
 
Ziggo-WebCare_Mirsad
Hallo Arjan,

Erg vervelend dat je nu zo 'afgezonderd' bent. Er is geen storing gaande in je postcode gebied. Zoals je het omschrijft lijkt het erop dat de modem niet online kan komen. Wil je mij via een privébericht ook nog je huisnummer sturen? Dan kijk ik vanaf deze kant naar de verbinding.

Groet,

Mirsad
 
sarahs79
Beste Arjan,

bij ons is de verbinding ook weg gevallen niets werkt er meer. heb jij inmiddels alweer iets terug.
Ziggo zegt ook niets te kunnen doen en op de 15e pas een monteur te sturen wat een service!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet, geen telefoon, wel digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie